וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביתה, וויל סמית' ומאור בוזגלו: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

26.12.2017 / 8:00

המורים והגננות ישבתו מחר, פיליבסטר בכנסת לקראת חוק ההמלצות, ראשי עיריות עוקפים את חוק המרכולים, מאור בוזגלו נפצע, פרוייקט #METOO של המקום הכי חם בגהנום ואיך הסרט החדש של ויל סמית?

צילום:רוני כנפו, אבי כהן, יותם רונן עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשת הילה קובו:

הסתדרות המורים הודיעה כי תשבית מחר את הלימודים בגנים, בתי הספר היסודיים וחטיבות הביניים בגלל חישוב ימי חופשת המחלה . דנה ירקצי הכתבת לענייני רווחה עם הפרטים.


מרתון חוק ההמלצות, שיאסור פרסום המלצות המשטרה על הגשת כתבי אישום, יצא לדרך לפנות בוקר וצפוי ללוות אותנו ביממה הקרובה עד אישורו הצפוי של החוק.
יקי אדמקר הכתב בכנסת על הנאומים המתמשכים.


סערת חוק המרכולים - ראשי השלטון המקומי מנסים לקבוע עובדות בשטח לפניי האישור הסופי של החוק, ולחוקק חוקי עזר עירונים שיאפשרו פתיחת בתי עסק בשבת, שר הפנים דרעי אומר: המהלך חסר תועלת. חיים ביבס ראש עיריית מודיעין ויו"ר מרכז השלטון המקומי הסביר מדוע הוא מתנגד לחוק המרכולים.

כתב אישום הוגש היום נגד בן זוגה של אליה קדוש בגין תקיפת המאבטחים בבי"ח איכילוב. דניאל דולב הכתב לענייני משפט עם הפרטים וגם על הסדר הטיעון המתגבש עם משה יוסף בפרשת ביטן.


כשליש מילדי ישראל עניים, הנתון הזה מובא בדוח המועצה לשלום הילד שמתפרסם היום, דנה ירקצי הכתבת לענייני רווחה עם המספרים.

כוכב מכבי חיפה מאור בוזגלו נפצע אמש, אורן יוסיפוביץ' מוואלה ספורט עם השלכות הפציעה על המשך העונה.


האתר "המקום הכי חם בגיהנום" מסכם את השנה עם פרויקט מיוחד בשם "גדולות האומה". עינת פישביין עורכת האתר על הפרוייקט שמביא את סיפורם וסיפורן של מי שלא שתקו על מקרי אונס והטרדה מינית.

מזמן לא חטף סרט כל כך הרבה ביקורת שליליות. אילן קפרוב מוואלה תרבות על "בהיר"של וויל סמית .

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully