וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כ#!ס של ברבי": אינסטגרם פסל פרסומות בוטות להחריד לניתוחים פלסטיים

31.12.2017 / 9:44

החברה "All Dolled Up" מספקת חבילות שונות של הליכים פלסטיים, אך בחרה לפרסם אותם באינסטגרם בצורה שהביאה לתלונות. בין הביטואים שנעשו בהם שימוש: "כוס מושלם" ו"וגינה של מעצבים"

עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

בסרטון - הברבי האנושית היא חייזר?

פרסומות של חברה לניתוחים פלסטיים הוסרו מאינסטגרם ונפסלו לאחר שמשתמשים רבים התלוננו על האופי הפוגעני שלהן. מדובר בפוסטים שפרסמה החברה "All Dolled Up" באינסטגרם, בעזרתם ניסתה לפתות את הגולשות לרכוש את חבילת ה"כוס של ברבי", ובהם נעשה שימוש באימוג'י של לב ובמספר האשטגים כמו "כוס מושלם", "וגינה של מעצבים" ו"מחירים לכל כיס".

החברה תיארה חבילות של ניתוחים עם שמות בעלי סגנון בוטה כמו "חבילת האפרסק", "תכינו את המצלמה" ו"צעירה לנצח", וכל חבילה פורסמה באמצעות אימוג'ים נוצצים. הלוגו של החברה - דמות מצוירת של אישה - הופיעה בראש טבלת המחירים של החברה.

עוד בנושא

עשתה 30 ניתוחים כדי להראות כמו כוכבות הפורנו האהובות על החבר שלה - ואז הם נפרדו
דוגמנית ערומה יצאה לחגוג ברחובות ניו יורק הקפואים - אבל האם מישהו שם לב?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כאן נעשה השימוש במונח "כוס של ברבי"/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסע הפרסון הציע הנחה ללקוחות שיזמינו את אחת החבילות עם שלושה אנשים נוספים, בעזרת שני אימוג'ים מחוברים של נשים מחזיקות ידיים, וגם פה נעשה שימוש בהאשטגים: "תחת מושלם", "שרירים בין לילה" ו"כאן לעזרתכן". אחד הגולשים שנתקל בקמפיין התלונן כי הפרסומות חסרות אחריות, מעליבות וגורמות לניתוחים פלסטיים להיראות כהליכים שגרתיים שכולם צריכים לעבור.

החברה הודיעה כי היא מתייחסת ברצינות לחששות ולתלונות. לטענתה, השמות הפרובוקטיביים של החבילות נועדו לספק נוחות לנשים ולגרום להן להגיע להחלטה, אך זה לא ממש הניח את דעתם של האנשים שנתקלו בפרסומות הללו. הרשות לתקני פרסום בבריטניה אמרה שמהפרסומות היה ברור שמדובר בעניינים רפואיים, אך שהשימוש באימוג'ים ובהאשטגים נועד להסיט את תשומת הלב מרצינותם של הניתוחים המוצעים. לגבי המונחים הבוטים, לטענת הרשות מדובר בניסיון של החברה להציג את הניתוחים כאופנתיים וכאלה שכולם צריכים לשאוף להם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפרסומות הוחרמו על ידי הרשות לתקני פרסום/מערכת וואלה!, צילום מסך

"בהתחשב באופי של הניתוחים המוצעים, שקלנו את האפשרות שהפרסומות עודדו נשים לראות את הגוף שלהן ואת איבריהן הפרטיים כלא נורמליים", נאמר בהודעת הרשות, "כמו כן, לדעתנו המונח "כוס של ברבי" לצד האימוגי' וההאשטגים נועדו במיוחד כדי למשוך נשים צעירות ונערות. מהסיבות הללו, החלטנו שהפרסומות הללו מזיקות וחסרות אחריות".

הרשות אסרה על השימוש בפרסומות הללו: "אמרנו לחברת "All Dolled Up" לוודא שהשירות שהיא מפרסמת מפורסם בצורה אחראית מבחינה חברתית ושהפרסומות לא יכללו דבר שעשוי לפגוע באנשים כאלה ואחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully