וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: פעלולן כמעט נופל אל מותו מול המצלמות

28.12.2017 / 11:07

שני פעלולנים התגנבו לתיאטרון הלאומי של לונדון והחלו לטפס על הטראסים ללא אמצעי בטיחות. הפעלול כמעט הסתיים באסון כשאחד מהם כמעט נפל אל מותו כשאחז בטעות במוט רופף

Ally Law

אלי לו בן ה-20, אושיית יוטיוב עם כמעט 400 אלף מנויים, התגנב לתיאטרון הלאומי של לונדון עם חברו הפעלולן - דרך דלת לא נעולה לאחר סיום המופע בליל שבת. כוכב הרשת צילם את עצמו ואת חברו מטפסים על מערכות התליה והטראסים שמעל הבמה ותפס את הרגע שחברו אחז בטעות במוט רופף וכמעט נפל אל מותו.

בסרטון נראים השניים מסתובבים מאחורי הקלעים ומטפסים כל הדרך אל גג האולם כשאחד מהם כמעט מאבד לפתע אחיזה ונופל עשרות מטרים כלפי מטה. בשלב מסוים מאבטח מבחין בהם ושואל מה הם עושים כאן, כשלו מתרץ ואומר לו שהם הגיעו לעשות חזרות. הסרטון פורסם ברשת ב-18 בדצמבר תחת הכותרת "חבר שלי כמעט מת! אתגר לילי בתיאטרון הלאומי".

פעלולן כמעט נופל אל מותו מול המצלמות. Ally Law, אתר רשמי
הרגע שהפעלולן כמעט נופל אל מותו בתיאטרון הלאומי בלונדון/אתר רשמי, Ally Law

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

קשה לצפייה: פעלולן מטפס בניינים נפל אל מותו מול המצלמות

לכתבה המלאה

מאז פרסום הסרטון עלו חששות לגבי מידת האבטחה במקום, מה שהוביל את ליז פוסבורי, קצינת התפעול הראשית בתיאטרון הלאומי, להגיב בנושא: "לאבטחה בתיאטרון הלאומי ישנה חשיבות עליונה. היינו המומים ומודאגים כשנודע לנו ששני הפעלולנים העמידו את עצמם בסיכון והשיגו גישה בלתי מורשית לאזור מוגבל של המתחם. אנחנו רוצים להרגיע את הקהל שלנו ולספר שנקטנו בפעולה מיידית כדי לחזק את האבטחה במקום ואנחנו נמצאים בקשר שוטף עם המשטרה".

צפו בתיעוד המלא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully