וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האחיות הנביאות טוענות: הרוח של הנסיכה דיאנה שולחת אזהרות למייגן מרקל

26.12.2017 / 10:49

טרי ולינדה ג'יימיסון, תאומות הטוענות כי נכבשו על ידי רוחות שהפכו אותן למדיומיות, סיפרו כי רוחה של הנסיכה המנוחה ניסתה להעביר מסרים לאשתו העתידית של בנה הנסיך הארי: "הוא עלול להתקשות עם מונגמיה". ויש גם אפשרות של בגידה

מייגן מרקל על השטיח האדום (GettyImages)

טרי ולינדה ג'יימיסון הן זוג תאומות הטוענות כי נכבשו על ידי רוחות רפאים. מפחיד, אה? אבל יש לכל הסיפור הזה גם יתרונות: נגיד, כוחות על שהפכו אותן למדיומיות וחוזות עתידות. השתיים טוענות כי הרוחות השתלטו על גופן ומשתמשות בידיים שלהן כדי להעביר מסרים למתים, וכן, גם לנו כל הסיפור הזה נשמע מוזר - אבל לא מוזר כמו מה שתקראו כעת.

טרי ולינדה טוענות כי הרוח של הנסיכה דיאנה יצרה איתם קשר - כדי לשלוח מסר של אזהרה למייגן מרקל, לפני החתונה שלה עם בנה הנסיך הארי, וגם כדי להדריך את בנה לקראת הרגע המיוחד בחייו. התאומות טוענות כי דיאנה רצתה לבשר למייגן כי "הארי עלול להתקשות עם מונוגמיה", וכי "הוא מאוד רגיש, וקצת מורד. אבל אתם זוג יפה והרבה אנשים יחבקו ויאהבו אתכם".

עוד בנושא:

מדיום פרסם ריאיון מוזר עם "רוחה" של הנסיכה דיאנה - 20 שנה אחרי מותה
הקלטות האסורות של דיאנה: "פיתחתי בולימיה בגלל הרומן של צ'ארלס"

זה מה שחוזות האחיות לטיילור סוויפט

ולדונלד טראמפ

האחיות אף טענו כי דיאנה הביעה חשש שמא הארי יילך בדרך של אביו ויבגוד באשתו החדשה (למי ששכח, לנסיך צ'ארלס היה רומן עם קמילה פארקר בואלס, שעה שהיה נשוי לדיאנה). בנוסף, הנסיכה שמתה בתאונת דרכים בפריז ב-1997 מודאגת שמרקל לא תצליח להתמודד עם תשומת הלב של התקשורת - כך טוענות האחיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully