וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תינוק סורי בישראל, כרישים בחדרה: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

24.12.2017 / 14:00

מהומה בביהמ"ש במשפט הנאשמים ברצח של החייל רון קוקיא, הסתה או לא- על מיצג הגיליוטינה בהפגנות השבת נגד שחיתות, תינוק סורי יעבור ניתוח בישראל, הדרת נשים בבית שמש, מה מחפשים כרישים בחוף חדרה והאם סטטיק ובן אל כבשו את ראש רשימת ההשמעות בשנת 2017?

צילום: יותם רונן, רוני כנפו, מאיר ועקנין עריכת וידאו:ניר חן
LIVE

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

מהומה בבית המשפט -בני משפחתו של חייל צה"ל רון קוקיא ז"ל התייצבו היום בבית המשפט בבאר שבע כדי לראות מקרוב את הנאשמים ברצח בנם בערד לפני כשלושה שבועות.
יניר יגנה הכתב בדרום דווח מבית המשפט.

ההפגנות נגד השחיתות אתמול.
הגדולה שבהן היתה בתל אביב, המענינת שבהן בירושלים - לשם הגיעו אנשים המזהים את עצמם עם הימין. טל שלו הכתבת הפוליטית מביאה את הקולות.
ח"כ רועי פולקמן מכולנו שהשתתף בהפגנה בירושלים הסביר מדוע השתתף בהפגנה נגד שחיתות בשלטון כשמפלגת כולנו שותפה לקואליציה.

תינוק סורי הוטס מקפריסין לישראל, כדי לעבור ניתוח חירום לאחר שנולד עם פגם קשה בליבו. אור רביד, כתב הבריאות דווח מבית החולים שיבא בו מאושפז התינוק.

סיור של הועדה לקידום האשה בבית שמש שנועד לבדוק הדרת נשיםנתקל היום בהתנגדות מצד התושבים המקומיים
דנה ירקצי הכתבת לעניני רווחה היתה שם.

הגשם חזר היום אבל יכול להיות שזה מעט מדי ומאוחר מדי עבור הכנרת שמגרדת את הקו השחור.
אלי אשכנזי, הכתב בצפון עם הדיווח.

להקת כרישים בחוף חדרה סמוך לתחנת הכוח. זה התיעוד הראשון של להקת הכרישים שמגיעים בכל חורף להתחמם סמוך לתחנה. אמיר ויצמן, צלם תת מימי ואייל ביגל דוקטורנט לחקר הים באוני' חיפה הסבירו מה מביא אותם לאיזור.

האם ברצלונה לקחה אתמול את הליגה הספרדית? האם מסי ניצח את רונאלדו בקרב הבלתי נגמר ביניהם? מיכאל יוכין, פרשן וואלה ספורט עם הפרטים.

סטטיק ובן אל או שלמה ארצי -מי הזמרים הישראלים שהושמעו הכי הרבה פעמים בשנת 2017? שגיא בן נון מוואלה תרבות עם הנתונים של אקו"ם.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully