וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבקשת הרשויות בקפריסין: תינוק סורי הובא לניתוח לב דחוף בישראל

תינוק בן יומו, בן לפליטים מסוריה השוהים בקפריסין הסובל מפגם חמור בלבו, הוטס לארץ וטופל בבית החולים שיבא כשהוא מלווה באביו, לאחר שמשרד החוץ ביקש את אישור שר הפנים דרעי

תינוק סורי הועבר לישראל מקפריסין לביצוע ניתוח מציל חיים. חברת "גשר אווירי", מערכת וואלה! NEWS
התינוק לאחר הנחיתה מקפריסין/מערכת וואלה! NEWS, חברת "גשר אווירי"

תינוק בן יומיים שנולד בקפריסין לזוג הורים פליטים מסוריה הובהל אמש (שישי) לניתוח מציל חיים בישראל, בבית החולים שיבא שבתל השומר. אתמול פנה משרד הבריאות של קפריסין בבקשה דחופה לשגריר ישראל בניקוסיה סמי רבאל, וביקש את סיועו בהטסה ארצה את התינוק, אשר נולד עם פגם חמור בליבו.

משרד החוץ, בשיתוף פעולה עם גורמי הביטחון ומערך ביקורת הגבולות בנמל התעופה בן גוריון, פנה בדחיפות, לפני כניסת השבת, לשר הפנים אריה דרעי וקיבל את אישורו לכניסתם ארצה של התינוק מלווה באביו, פליט מסוריה השוהה בקפריסין. התינוק אושפז ביחידה לטיפול נמרץ תינוקות בבית החולים שיבא.

עוד בוואלה! NEWS
שבעה נפגעו קל בשריפה במתקן מעצר בירושלים; נבדק חשד להצתת מזרן
ישראל תגיש באופן רשמי מכתב פרישה מאונסק"ו עד סוף השנה
מזג אוויר: ירידה בטמפרטורות אך עדיין חם מהרגיל; בלילה – הגשם חוזר

תינוק סורי הועבר לישראל מקפריסין לביצוע ניתוח מציל חיים. חברת "גשר אווירי", מערכת וואלה! NEWS
המטוס עושה את דרכו מקפריסין/מערכת וואלה! NEWS, חברת "גשר אווירי"

במשרד החוץ אמרו כי שיתוף הפעולה המהיר של כל הגורמים המעורבים, ערב השבת, אפשרו להיענות לאלתר לבקשת הרשויות בקפריסין, במאמץ משותף להציל את חייו של התינוק הסורי.

ד"ר איתי פסח, סגן מנהל בית החולים לילדים בשיבא, מסר: "בקפריסין אין יכולות להעניק טיפולים מורכבים לילדים מכל סוג, ולא ניתוחי לב. התינוק שוכב כרגע בטיפול נמרץ ילדים, אבחנו שאכן יש לנו מום מולד מורכב בליבו והוא רק בן שלושה ימים , והוא צפוי לעבור ניתוח לב מחר או מחרתיים, אחרי הניתוח הוא יצטרך להישאר תקופה למעקב בית החולים, הוא הגיע עם אביו שדובר ערבית, ולכן ניתן לתקשר איתו, יש צוות שמדבר ערבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully