וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה כלב או דוב? חייו הקשים של בן הכלאיים הייחודי

27.12.2017 / 11:07

עם פנים של גור דובים ומבנה גוף של כלבלב, חיה נטושה שנראית כמו הכלאה משונה במיוחד הפכה לאטרקציה ברוסיה, אבל במקלט החיות אליו הגיעה הזדעזעו: "חיות כאלה נזרקות הצידה כמו צעצוע שבור"

מול המצלמה: כלב הבולדוג האמיץ הבריח דוב/צילום: מצלמות אבטחה, עריכה: יאיר דניאל

בסרטון: כלב אמיץ מבריח דוב ענק

"זה דוב או כלב?" היא כותרת קלאסית לעוד ידיעה על איזו אשליה אופטית שמבלבלת את כולם ברשת, אבל הפעם מדובר בסיפור הרבה פחות קליל ומגניב. מקלט לחיות בעיר צ'ליאבינסק שברוסיה פרסם את תמונתו של יצור חדש שהגיע אליהם לאחר שנמצא נטוש ביער, אשר פניו נראות כשל גור דובים, אך כשהוא הולך על ארבע הוא נראה כמו כלב או זאב קטן.

התמונות של החיה הייחודית הפכו ללהיט ברשת, רבים השתעשעו במחשבה שאכן מדובר בבן כלאיים של דוב וכלבה, בעוד שווטרינרים שנדרשו לסוגייה העריכו שמדובר בכלב זכר שנולד בערך לפני ארבע שנים, והוא צאצא של כלבת צ'או צ'או וכלב רחוב. אלא שלחיה הנטושה, שעדיין לא קיבלה שם (הכינוי הזמני שלה במקלט החיות הוא "מדוובאקה", כלומר דוב-כלב), יהיה קשה מאוד למצוא בית.

עוד בנושא:

ההוכחה שהכלב הוא חברו הטוב של האדם
הכלב הזה בסכנת חיים כי תמונתו הפכה לויראלית

"הוא ממש לא היה נחמד, היה לנו קשה מאוד להעביר אותו לכאן", סיפר אחד המתנדבים במקלט, ומתנדבת אחרת זעמה: "בתי הגידול חסרי האחריות מוכרים רק כלבים גזעיים לחלוטין. ברגע שגדל אצלם גור כמו הכלב הזה, הם זורקים אותו הצידה כמו צעצוע שבור. הכלב הזה נמצא במתח רציני, ובמצב של תקיפה בכל פעם שבני אדם מנסים ליצור איתו קשר. הוא ברח מכל משפחה שניסתה לאמץ אותו עד כה ולא גילה שום עניין בלפתח קשרי חברות. ייקח לנו עוד שבועות, אם לא חודשים, לעזור לו לבטוח שוב בבני אדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully