וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מבוך של חוסר מידע": אלפים בהלווית המיליארדר בארי שרמן ורעייתו

22.12.2017 / 11:33

לטקס הלוויה הגיע גם ראש ממשלת קנדה ג'סטין טרודו. בנם של בני הזוג, שגופותיהם נמצאו בביתם, מתח ביקורת על התנהלות המשטרה: "מבוך מבעית של חוסר מידע וחשדות חסרי בסיס"

רויטרס

אלפים השתתפו אתמול (חמישי) בהלווייתם של המיליארדר בארי שרמן ורעייתו האני בטורונטו, שנמצאו מתים באחוזתם בעיר ביום שישי שעבר. בין המשתפים בטקס ההלוויה גם ראש ממשלת קנדה ג'סטין טדרודו ומאות מעובדי ענקית התרופות אפוטקס שייסד שרמן. בנם של בני הזוג ג'ונתן מתח ביקורת על המשטרה ואמר כי המשפחה מתוסכלת מהתנהלותה בפרשה, שעל פי דיווחים בכלי תקשורת בקנדה חקרה תחילה אפשרות שבארי רצח את רעייתו ואז שם קץ לחייו.

"נאלצנו לנווט במבוך מבעית של חוסר מידע וחשדות חסרי בסיס", אמר ג'ונתן. "כל הזמן המשכתי לצפות שהוריי ייכנסו מבעד לדלת הראשית ויגידו לי 'הכול יהיה בסדר. אנחנו שולטים במצב'".

עוד בנושא:
המיליארדר בארי שרמן ורעייתו נחנקו למוות: "זהו רצח כפול"
קנדה: מיליארדר ואשתו נמצאו מתים בביתם; המשטרה: הנסיבות מחשידות

ראש ממשלת קנדה ג'סטין טרודו בהלוויית המיליארדר בארי שרמן ורעייתו האני בטורונטו, 21 בדצמבר 2017. רויטרס
ראש ממשלת קנדה טרודו בהלוויה, אתמול/רויטרס

אחותה של האני מרי שכטמן סיפרה כי "היא הייתה החברה הטובה ביותר שלי, החצי השני שלי. השלמנו זו לזו את המשפטים, לא הלכנו לשום מקום האחת בלי השנייה". ג'ק קיי, שעבד במשך שנים לצד בארי אמר כי "הוא חשב שהוא חכם יותר מכולם. הוא לא טעה".

גופותיהם של שרמן ורעייתו האני נמצאו בביתם בטורונטו על ידי סוכן הנדל"ן של השניים, שעסק בהכנות למכירת האחוזה ששוויה מוערך ב-6.9 מיליון דולרים. המתווך נכנס לביתם, לאחר שלא הצליח ליצור קשר עם הזוג במשך כמה שעות. הגופות נמצאו תלויות ליד הבריכה הפנימית באחוזה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
ג'ונתן שרמן, בנם של המיליארדר בארי שרמן ורעייתו האני, בהלווייתם בטורונטו, 21 בדצמבר 2017. רויטרס
"המשכתי לצפות שהוריי ייכנסו ויגידו לי 'הכול יהיה בסדר'". בנם של הזוג בהלוויה/רויטרס

בדוח הנתיחה שפורסם בתחילת השבוע נמצא כי הזוג מת כתוצאה מחנק, ככל הנראה באמצעות חבל, שסימניו נמצאו על צווארם. הודעת המשטרה בטורונטו נותרה עמומה ביחס לשאלה אם האירוע נחקר כרצח והתאבדות, או כרצח כפול, אך צוין כי האירוע עבר למחלק הרצח של המשטרה. עוד נמסר כי לא נמצאו סימני פריצה לבית, ואין בידי המשטרה חשודים אפשריים בביצוע המעשה.

ילדיהם של בני הזוג פרסמו הודעה, שבה קראו למשטרה לנהל חקירה יסודית של האירוע, ושללו את האפשרות כי אביהם רצח את אמם והתאבד. "השמועות הנפוצות בכלי התקשורת אודות מותם של ההורים שלנו לא נכונות. אנחנו המומים מהמחשבה כי גורמים במשטרה הפיצו תיאוריה שכזו".

הסנאטורית לינדה פרום, חברה של בני הזוג אמרה לניו יורק טיימס כי "אין שום ספק שזה היה רצח כפול". לדבריה, "אין סיכוי שבארי היה פוגע בהאני, הוא העריץ אותה. הוא היה גבר עדין וטוב לב".

המיליארדר הקנדי בארי שרמן ורעייתו האני, שנמצאו מתים בביתם בטורונטו בדצמבר 2017. אוגוסט 2010. רויטרס
בארי והאני שרמן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully