וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעלון ישתתף בהפגנת הימין נגד שחיתות: "כדי להגן על הערכים ועל שלטון החוק"

22.12.2017 / 10:01

שר הביטחון לשעבר הודיע כי ישתתף בהפגנה שתיערך במוצאי שבת בירושלים, וקרא לציבור להגיע כדי "לשמור על מדינת ישראל ולהגן על הממלכתיות". חברי הכנסת רועי פולקמן ורחל עזריה גם ישתתפו בעצרת

מאצ'י הוף

שר הביטחון לשעבר משה יעלון הודיע אתמול (חמישי) כי ישתתף בהפגנת הימין נגד שחיתות במוצאי שבת בכיכר ציון ואף יישא דברים באירוע. בכך, מצטרף יעלון למובילי ההפגנה, העיתונאי יועז הנדל, חבר הכנסת לשעבר אריה אלדד והרבנית מלכה פיוטרקובסקי, פעילת נשים בציונות הדתית שהדליקה משואה ב-2015. בחשבון הטוויטר שלו צייץ יעלון: "50 שנה אני חייל של המדינה הזאת ותמיד התייצבתי איפה שהיו צריכים אותי. במוצאי שבת אגיע לכיכר ציון בירושלים כי זה מה שנדרש כעת כדי להגן על הערכים שלנו, על הממלכתיות ועל שלטון החוק".

יעלון קרא לציבור להגיע להפגנה "כדי שנוכל להגיד לילדינו שעשינו הכל כדי לשמור על מדינת ישראל בשעת מבחן זו". חברי הכנסת מהקואליציה רועי פולקמן ורחל עזריה גם הודיעו על השתתפותם. סגן ראש עיריית ירושלים מאיר תורג'מן, חבר הליכוד, צפוי להשתתף בהפגנה.

עוד בוואלה! NEWS:
ניצחון לבדלנים בקטלוניה: תומכי העצמאות מספרד זכו ברוב בפרלמנט
בתמיכת 128 מדינות: האו"ם אישר את ההצעה נגד ההכרה בירושלים
ברק: "מדיניות הממשלה תוביל לכך שבכירי הצבא יסרבו פקודה"

משה (בוגי) יעלון תוקף את בנימין נתניהו בריאיון לתכנית "המשפיעים" של לוסי אהריש.
החליט להשתתף בהפגנה בירושלים "כי זה מה שנדרש כעת כדי להגן על הערכים שלנו". יעלון

בהודעה שנשלחה מטעם עמותת "מנהיגות אחרת" שהקים יעלון, קרא לעשרות אלפי פעילים ותומכים להצטרף להפגנה. "המלחמה בשחיתות אינה נחלתו של צד אחד במפה הפוליטית. זה אתגר ערכי וחברתי לכולנו, זו חובה לאומית, זוהי שעת מבחן", נכתב. בתגובה לדיווחים על הצטרפותו של יעלון להפגנה כתב יועץ הניו-מדיה של נתניהו יונתן אוריך בטוויטר: "אומרים שבוגי הציע ליועז הנדל לכהן כמספר 2 במפלגתו והנדל הציע לבוגי לנאום בהפגנה שהוא מארגן".

ההפגנה במוצאי שבת בכיכר ציון נולדה במענה להפגנות המחאה בתל אביב, ומתוך ביקורת גוברת בימין על פרשות השחיתות של ראש הממשלה ובכירי מפלגת השלטון. אחרי שהרב יובל שרלו היה הנואם המרכזי ברוטשילד בשבוע שעבר, הנדל פרסם טור ב"ידיעות אחרונות" בו הודיע על אירוע מקביל להפגנות המחאה ברוטשילד במוצאי שבת הקרובה, כדי לייצר "מקום שבו הימין מדבר נגד שחיתות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
הפגנה ברוטשילד נגד השחיתות השלטונית  1 בדצמבר 2017. ראובן קסטרו
ההפגנה נגד השחיתות בתל אביב/ראובן קסטרו

ח"כ יהודה גליק (הליכוד) וחברו לסיעה שאמרו כי תחילה כי הם שוקלים להשתתף בהפגנה, הודיעו כי הם חוזרים בהם וכי לא יקחו בה חלק. "התוודעתי לכך שמדובר ב'אותה הגברת בשינוי אדרת'", כתב גליק בעמוד הפייסבוק שלו. "שוב יש כאן הפגנה פוליטית מובהקת שמפנה את האצבע כלפי גורם אחד (ראש הממשלה - ט"ש). לא ממלכתיות ולא יושר ציבורי רק פוליטיקה.ברור שבעצרת כזאת אין לי שום כוונה, רצון או יכולת להגיע. אני מבקש להבהיר שהפתרון למצב הנוכחי איננה החלפת הממשלה או את העומד בראשה".


(עדכון ראשון: 02:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully