וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתיעוד: נוסע ברכבת פספס את התחנה - ותקף את הפקח

21.12.2017 / 17:16

פקח בקו מחיפה לנתב"ג הוכה על ידי נוסע שדרש לעצור את הרכבת לאחר שלא ירד בתחנת חוף הכרמל: "הסברתי שהרכבת יצאה לדרך והוא יצטרך להמתין לתחנה הבאה, מהר מאוד מצאתי את עצמי שרוע על רצפת הרכבת, מקבל מכות מהנוסע העצבני"

עריכה: שניר דבוש

לידי וואלה! NEWS הגיע תיעוד של אירוע חריג שאירע היום (חמישי) על רכבת שיצאה מתחנת חוף הכרמל ועשתה את דרכה אל תחנת הרכבת בנמל התעופה בן גוריון. בתיעוד, נראה נוסע שפתח בעימות מילולי עם פקח הרכבת, ויכוח שעד מהרה גולש לאירוע אלים בו נראה הנוסע תוקף את פקח הרכבת א'.

בשיחה עם וואלה! NEWS שחזר הפקח א' את האירוע החריג: "לאחר שראיתי שכל הנוסעים עלו לרכבת, סימנתי לנהג הרכבת כי הוא יכול לצאת לדרך, אולם דקות בודדות לאחר שהתחלנו לנוע, בלם הנוסע באופן פתאומי את הנסיעה ברגע שהרים את בלם היד, פעולה זאת עוצרת באופן אוטומטי את הנסיעה".

הפקח הגיע במהירות לקרון שבו הורם בלם היד, וניסה להבין את נסיבות האירוע: "פגשתי אדם עצבני, שמסיבה כלשהי לא ירד בתחנת חיפה חוף הכרמל. הסברתי לו שהרכבת יצאה כבר לדרך והוא יצטרך להמתין עד שנגיע לתחנה הבאה כדי לקחת רכבת חזור לחוף הכרמל". לדבריו, כאן הדברים יצאו משליטה כשהנוסע החל לדחוף, לקלל ולהכות אותו: "מהר מאוד מצאתי את עצמי שרוע על רצפת הרכבת מקבל מכות מהנוסע העצבני. למזלי נוסעים אחראיים הגיעו במהרה למקום, הפרידו בנינו וריתקו את הנוסע לרצפה עד שהגיעו כוחות הביטחון".

לדברי א', הנוסע התוקף הורד על ידי אנשי הביטחון של הרכבת והועבר לטיפול משטרת ישראל, ובכוונתו הפקח להגיש נגדו תלונה. מרכבת ישראל נמסר כי "אנו רואים בחומרה עצירה בעזרת בלם החירום שלא לצורך, קל וחומר הפרעה לפקח ברכבת במילוי תפקידו. הפקח נהג בקור רוח ופעל לביטחון הרכבת והנוסעים".

תיעוד: עימות בין נוסע לפקח ברכבת ישראל הסתיים בקטטה. אתר רשמי
הנוסע תוקף את הפקח/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully