וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בתולדותיו: המוסד פרסם מודעת דרושים בפייסבוק

21.12.2017 / 15:22

בעמוד של הארגון ברשת החברתית פורסמה מודעת גיוס עובדים, לפתיחת השורות לציבור הרחב: "מחפשים אנשים איכותיים למשרות מאתגרות בעלות משמעות ותרומה אישית ולאומית"

צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של המוסד למודיעין ולתפקידים מיוחדים, עריכה: שניר דבוש

המוסד פרסם היום (חמישי) מודעת דרושים ראשונה מסוגה בפייסבוק, לגיוס מועמדים לשורות הארגון. "פרסום התפקידים בפייסבוק יאפשר גיוס יעיל יותר, תוך נגישות לאוכלוסייה רחבה יותר וזאת בכדי לגייס את המועמדים המתאימים ביותר", נמסר מהמוסד, שהדגיש כי המשרות מיועדות לנשים ולגברים כאחד.

"אם יש לך רצון לשינוי מרגש בקריירה, אם תמיד חלמת ועדיין לא העזת, אנו מזמינים אותך לבדוק את האפשרות להשתלב במגוון מסלולי הקריירה שלנו", נכתב בעמוד הפייסבוק של הארגון. "אנו מחפשים אנשים איכותיים, מתחומים שונים למגוון משרות מאתגרות ומרתקות בעלות משמעות, תרומה אישית ולאומית".

גם ראש המוסד יוסי כהן הגיע לחלוק כבוד למעצמה הגדולה בבית השגריר. רויטרס
ראש המוסד יוסי כהן/רויטרס

בין המשרות שאליהן מגויסים המועמדים: תפקידים ייעודיים מבצעים, תפקידי מודיעין, טכנולוגיה, סייבר, מחשוב, כלכלה ולוגיסטיקה. המודעות מיועדות גם לסטודנטים, למעוניינים לשרת בחו"ל ולבעלי מוגבלויות וצרכים מיוחדים.

מהמוסד נמסר כי "בשנים האחרונות משקיע המוסד מאמצים רבים להנגיש את היצע התפקידים שלו לאוכלוסייה רחבה ככל הניתן. המוסד שוקד רבות בכדי למצוא את דרכי הגיוס היצירתיות ביותר, תוך מאמץ להגיע אל קהלי היעד והמועמדים המתאימים ביותר לשירות בארגון. המוסד משקיע ומטפח את כלל העובדים שלו, מתוך הבנה שטיפוחם והשקעה בהם יסייע למוסד לממש את ייעודו בהגנה על ביטחונה של מדינת ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully