וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנרצחת מפתח תקווה ביקשה מהמשטרה: תוכיחו לבעלי שאני לא בוגדת

שבועיים לפני הרצח הגיעו בני הזוג לתחנת המשטרה והשוטרים הפנו אותם לשירותי הרווחה שהציעו להם ללכת לטיפול זוגי. האישה לא התלוננה בעבר נגד בעלה ואמרה שלא חשה מאוימת

עריכה: שניר דבוש

האישה שנרצחה הבוקר (חמישי) בפתח תקווה לא חששה מבעלה ולדברי גורמים במשרד הרווחה, היא לא התלוננה במשטרה על אלימות מצד בעלה. לפני שבועיים הגיעו בני הזוג לתחנת משטרה, והאישה ביקשה שיאשרו לבעלה כי היא אינה בוגדת בו. במשטרה הפנו את השניים לשירותי הרווחה בעיר. לדברי גורמי הרווחה, המשפחה עלתה לארץ ב-2012 והם אינם מדברים עברית. לפני חמש שנים עברה להתגורר בפתח תקווה. אחת מששת ילדיהם בגירה, וילד נוסף גר בפנימייה.

בשבוע שעבר הגיעו בני הזוג למחלקת הרווחה בפתח תקווה, שם קיימו שיחה בעזרת מתורגמן. בשיחה אמרה האישה כי היא אינה מפחדת ולא מרגישה מאוימת מבעלה, ושהיא רק רוצה שהוא ידע ויהיה בטוח שהיא לא בוגדת בו. גורמי הרווחה הציעו לזוג ללכת לטיפול זוגי והם הסכימו. הטיפול היה אמור להתחיל בימים אלה.

עוד בוואלה! NEWS
נתניהו: ירושלים היא בירת ישראל, זה יחלחל גם לאו"ם בית השקרים
אלשיך על נאום נתניהו: "המשטרה לא צריכה להיות חלק מהשיח הזה"
סטירות, משיכות ומגהץ חם: 20 חודשי מאסר ל"אם המתעללת" מגוש עציון

בעל דקר את אשתו בפתח תקווה ופצע אותה באורח קשה  21.12. מד"א, מד"א
זירת האירוע בפתח תקווה, היום/מד"א, מד"א

מעיריית פתח תקווה נמסר לאחר המקרה כי "ראש העיר הביע זעזוע וביקש מהרווחה ללוות אישית כל אחד מילדי המשפחה". כעת יעברו שלושה מילדיהם לבית הדודים. בנם בן ה-17 שנפצע באורח בינוני כשניסה לגונן על אמו מלווה על ידי אגף הרווחה.

מחקירה ראשונית של המשטרה עלה כי הגבר, כבן 50, דקר את אשתו, בת 33, ואז ניסה להתאבד בדקירות. האישה נאבקה בבעלה ואחרי שנדקרה הצליחה להתקשר למוקד 100 של המשטרה להזעיק עזרה. בשיחה עם המוקד זעקה האישה: "תצילו אותי הוא הורג אותי". אחר כך הצליחה לרדת שלוש קומות מביתה לרחוב ואז התמוטטה.

חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו לדירתם העניקו לבני הזוג ולבנם טיפול רפואי ראשוני ופינו אותם לבית החולים בילינסון שבעיר. האישה פונתה במצב אנוש עם פצעי דקירה בפלג גופה העליון. בבית החולים קבע הצוות הרפואי את מותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully