וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

80 שנה ל"שלגיה": מה עבר מאז על הדמויות הנשיות של דיסני?

21.12.2017 / 17:00

וואלה! NEWS משיק את הפרק השני של וואלה גלובל, תכנית חדשות החוץ עם אורן נהרי. והפעם: לרגל הבחירות בקטלוניה - מה בעצם כל הסיפור עם קטלוניה, ולמה היא רוצה להיפרד מספרד? וגם: 80 שנה לסרט המצויר הראשון באורך מלא: "שלגיה ושבעת הגמדים". במה הוא שונה מאנה ואלזה?

מערכת וואלה!

חדש בוואלה! NEWS: תכנית אולפן חדשה בהגשת עורך חדשות החוץ אורן נהרי. התכנית תעסוק בנושאי חוץ מזווית אחרת, ותכלול ראיונות בשלל נושאים, דיווחים של שליח וואלה! NEWS בוושינגטון עמרי נחמיאס וכתבים נוספים ברחבי העולם, כתבות, פינות וקליפים מקוריים – הכול במעברים חדים ובקצב מהיר.

את התכנית עורכת העורכת ומגישת וואלה! NEWS הילה קובו, היא תעלה מדי חמישי במגזין סוף השבוע של האתר, בפייסבוק ובאפליקציה, ומצטרפת למגוון פורמטי הווידאו ותכניות האולפן המצליחות של וואלה! NEWS כמו המהדורה המרכזית ו-וואלה! טוק עם יעקב אילון.

והפעם במוקד התכנית:הבחירות הפנימיות בקטלוניה מתקיימות הסופ"ש על רקע משבר שאיפות ההיפרדות מספרד. אבל מהי בעצם קטלוניה? במה מתאפיינת ההיסטוריה והתרבות שלה? מה מקור השם שלה ושל העם היושב בתוכה, ולמה היא רוצה כל כך להיפרד מספרד? צפו בהסבר הגרפי.

העולם ציין השבוע את "יום המהגר הבינלאומי", וסנימטק תל אביב משיק הסופ"ש לרגל האירוע יום מיוחד עם סרטים על מהגרים והגירה. בעקבות זאת מתארחת בתכנית פרופ' גליה צבר, נשיאת המרכז האקדמי רופין ומומחית לאפריקה לשיחה כיצד מנצלים נבחרי הציבור את נושא ההגירה ככלי לניגוח פוליטי, האמנם התחושות שהם מביעים לא קיימות ממילא בציבור - ומה צריכים הפליטים עצמם לעשות על מנת להתקבל באהדה יותר במדינות הקולטות אותם.

80 שנה בדיוק עברו מאז הושק הסרט המצויר הראשון באורך מלא - "שלגייה ושבעת הגמדים". איזו דרך עברו מאז הדמויות הנשיות של דיסני? ועד כמה שונה שלגייה מאלזה?

וגם: לאחר שבשבוע שעבר שידרנו כאן קליפ שמשווה בין יחסו של הנשיא טראמפ לתקשורת האמריקנית לזה של נתניהו כלפי התקשורת הישראלית, אירועי השבוע חייבו השקת פרק נוסף בדמיון בין השניים ויחסם לתקשורת.
צפו בתכנית.

אורן נהרי - וואלה גלובל, תכנית ראשונה,  קמפיין me too. ראובן קסטרו
מהמילים החדשות של מימשל טראמפ ועד רפונזל. הפרק השני בוואלה גלובל/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully