וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: גבר דקר את אשתו למוות בדירתם בפתח תקווה וניסה להתאבד

לפי החשד הגבר, כבן 50, דקר את אשתו, בת 33, ולאחר מכן דקר את עצמו ופצע את עצמו באורח קשה. האישה נאבקה בו והצליחה להתקשר למשטרה לפני שהתמוטטה: "תצילו אותי". היא פונתה לבית החולים במצב אנוש, שם נקבע מותה. בנם של השניים, בן 17, נפצע בינוני כשניסה לגונן על אמו

עריכה: שניר דבוש

אישה בת 33 נדקרה למוות הבוקר (חמישי) וגבר כבן 50 נפצע באורח קשה מדקירות בדירה ברחוב שלום צלח בפתח תקווה. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי הגבר ניסה לרצוח את אשתו ואז להתאבד בדקירות. בנם של בני הזוג, בן 17, ניסה לגונן על אמו ונפצע באורח בינוני. האישה נאבקה בבעלה ואחרי שנדקרה הצליחה להתקשר למוקד 100 של המשטרה להזעיק עזרה. בשיחה עם המוקד זעקה האישה: "תצילו אותי הוא הורג אותי". אחר כך הצליחה לרדת שלוש קומות מביתה לרחוב ואז התמוטטה.

חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו לדירתם העניקו לשלושה טיפול רפואי ראשוני ופינו אותם לבית החולים בילינסון שבעיר. האישה פונתה במצב אנוש עם פצעי דקירה בפלג גופה העליון. בבית החולים קבע הצוות הרפואי את מותה. מבדיקה ראשונית עולה כי המשפחה, בת שמונה נפשות, עלתה לארץ לפני כמה שנים וטופלה על ידי הרווחה בשל מגוון בעיות.


עוד בוואלה! NEWS
העדויות, החשבוניות והראיות: "מאה עמודים לא יספיקו לסיכום תיקי נתניהו"
תושב יצהר נאשם בהסתה: "אין שום בעיה הלכתית להרוג חייל"
עובדי טבע הפגינו מול ביתו של חבר הדירקטוריון חמי פרס

בעל דקר את אשתו בפתח תקווה ופצע אותה באורח קשה  21.12. מד"א, מד"א
זירת האירוע בפתח תקווה, היום/מד"א, מד"א

ד"ר דגן שוורץ מהמחלקה לרפואה דחופה בבילינסון סיפר כי בני הזוג הגיעו לבית החולים עם פצעי דקירות בבטן ובחזה. "למרות מאמצי החייאה ביחידת הטראומה נקבע מותה של האישה. הגבר הובהל במצב קשה לחדר ניתוח", אמר. "הגיע גם הבן עם חתכים בידיים, הוא הועבר לניתוח בבית החולים בתל השומר. מצבו בינוני".

אדלה, אחותה של אם המשפחה, סיפרה בבית החולים כי הגיעה מיד כשעודכנה בפרטי המקרה. "עודכנו שבעלה של אחותי דקר אותה ושהבן שלהם הצעיר ניסה להפריד ביניהם ונפגע גם הוא", אמרה. "עד לרגע זה לא יודעים מה הסיבה לאירוע הקשה".

שכנם של בני הזוג סיפר כי המשפחה סבלה מבעיות כלכליות. "זו אם לשישה ילדים והם (הזוג) עובדים ביחד במשמרת קשה והיה להם לחץ משפחתי, מעוקה בבית, בעיות כלכליות. אני פחות מכיר את הילדים", סיפר השכן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
גבר ניסה לרצוח את אשתו להתאבד, פתח תקווה. מד"א
זירת האירוע בפתח תקווה, היום/מד"א

חובש בכיר במד"א אמיר ברכר שהגיע לזירה סיפר: "כשהגענו, במקום הייתה המולה. בכניסה לבניין שכבה אישה בת 33 בהכרה מעורפלת, היא סבלה מפצעי דקירה בפלג גופה העליון ובגפיים. אמרו לנו שבדירה ישנם פצועים נוספים, התפצלנו, צוות נוסף עלה לדירה ואנחנו הענקנו לאישה טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותה לבית החולים".

פרמדיק מד"א יהונתן מייזלס שטיפל בגבר ובבנם של בני הזוג סיפר כי "באחד החדרים בדירה ראינו גבר בהכרה מעורפלת. הוא סבל מפצע דקירה בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימום וחבישה, ופינינו אותו לבית חולים כשמצבו קשה. נער בן 17 שהיה בהכרה מלאה והתהלך עם חתכים בגפיים, קיבל טיפול ראשוני ופונה להמשך טיפול במצב קל".

(עדכון ראשון: 09:24)

גבר ניסה לרצוח את אשתו להתאבד, פתח תקווה. מד"א
זירת האירוע בפתח תקווה, היום/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully