וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שודד הבנק הקליד את מספר הזהות כדי להירשם בתור – ונעצר

21.12.2017 / 11:10

תושב נצרת עילית בן 35 ששהה במעצר בית נאשם שאיים על כספריות בשני סניפי בנק בעכו ובנהריה וגנב אלפי שקלים. החשוד מסר את פרטיו בכניסה לסניף הבנק ואותר זמן קצר לאחר מכן, כששטרות שנגנבו מהבנק נמצאו בארנקו

אקדחים, אזיקים וניידת משטרה. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
איים על הכספרית והציג לה פתק שהכין מראש ובו כתב: "זה שוד"/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

כתב אישום הוגש השבוע נגד פליקס שארץ, תושב נצרת עילית בן 35 השוהה במעצר בית לילי בבית אמו, בגין שני סניפי בנק באזור הצפון. על פי כתב האישום, לפני שבועיים, הוא נכנס לסניף דיסקונט ברחוב בן עמי בעכו ואיים על כספרית תוך שהגיש לה פתק שעליו נרשם: "זה שוד, יש לי נשק, תני לי את הכסף מיד ובשקט" ודרש ממנה כסף תוך שהוא מאיים שייפגע באקדח בה ובאחרים. הכספרית העבירה לו 1,850 שקלים שהיו בתיבת הכסף במגירה. על פי כתב האישום הוא לקח את הכסף ונמלט מהמקום.

הפרקליטות טוענת כי יומיים אחר כך שארץ שדד את סניף בנק דיסקונט בשדרות הגעתון בנהריה. על פי כתב האישום, הוא נכנס לסניף, איים על הכספרית והציג לה פתק שהכין מראש ובו כתב: "זה שוד". הוא דרש ממנה כסף תוך שאיים לפגוע בה ובאחרים. הכספרית העבירה לו 1,850 שקלים שהיו בתיבת הכסף בעמדתה.

אבל מכתב האישום עולה כי כדי לקבל פתקית מספר לתור בבנק, הוא הקליד את מספר הזהות שלו. תוך זמן קצר עצרו אותו שוטרי נהריה. בפרקליטות טענו כי חלק מהשטרות שנשדדו נמצאו בארנקו. במקביל לכתב האישום מבקשת הפרקליטות את הארכת מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. לחשוד יש שבע הרשעות קודמות, ובמהלך מעצר הבית גם נלכד פעם אחת בנצרת כשעל פי החשד רכש סמים. שארץ לא הגיע לדיון בבית משפט השלום בתל אביב לפתיחת משפטו בגין גניבה מוקדמת שבה הואשם מוקדם יותר. ההקראה במשפט זה נדחתה לחודש פברואר הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully