וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת האינסטגרם חשפה - כך אני נראית באמת, בלי פוטושופ

24.12.2017 / 8:59

הדוגמנית ג'לי דיווט העלתה תמונות שלה לפני ואחרי הריטוש המלאכותי, בפוסט שהפך ויראלי: "בנות, אל תהיו כל כך קשות עם עצמכן, קימורים זה נורמלי"

jellydevote

כלל מספר אחת אצל דוגמניות צמרת הוא לשמור תמונות לא מחמיאות לעצמן, אבל ג'לי דיווט, דוגמנית אנגלייה וכוכבת אינסטגרם עם למעלה מ-500 אלף עוקבים, החליטה ללכת נגד הזרם. בשבוע שעבר פרסמה דבוטי פוסט שהפך ויראלי - ובו תמונות שלה לפני ואחרי עבודת הריטוש של הפוטושופ, רק כדי להבהיר נקודה.

"אני מקבלת כל כך הרבה הודעות מאנשים שיורדים על הבטן הלא שטוחה שלי, ומדברים על 'אזור בעייתי.' תפסיקו. תראו את הכרס הקטנה שלי, היא בולטת וזה נורמלי לחלוטין", כתבה בפוסט שזכה לעשרות אלפי תגובות ולייקים. רק רציתי להראות לכם את זה, כדי שתבינו, בנות, שלא צריך להיות קשה עם עצמך כל הזמן. אם טוב לך עם הגוף שלך, תהיי מאושרת!".

עוד באסור לפספס

אלה המדינות שמעודדות את התושבים לעשות סקס
התמונות התמימות האלה יוכיחו שיש לכם מוח מלוכלך

האמירה של דיווט גררה גל תגובות אוהד ותומך בין היתר בשל סיפורה האישי. רק לפני חודשים בודדים חשפה דיווט כי סבלה בילדות מהצקות בשל משקל גופה והשומן הרב שלה לפני שהחלה דיאטה קפדנית ועברה מהפך קיצוני. צעירים רבים שאבו השראה מסיפורה וראו בה ובממדי גופה הנוכחיים מודל לחיקוי - אבל היא התעקשה לחשוף את האמת ולהעביר את המסר.

"אני מרגישה כל כך הרבה יותר טוב מאז שהפסקתי להיות אובססיבית בנוגע לגוף שלי", כתבה. "אני לא דואגת אם הבטן שלי עולה מעל המכנסיים, ואם יש לי קימורים במקומות הלא נכונים. למה שיהיה לי אכפת?"

עוד באותו נושא

דוגמנית הכושר איבדה 70 אלף עוקבים - בגלל תמונה אחת

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully