וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר הקואליציה החדש: ח"כ דוד אמסלם יחליף את דוד ביטן

20.12.2017 / 16:54

בתום פגישה עם נתניהו, הוחלט כי יו"ר ועדת הפנים יחליף את ביטן שפרש בעקבות החקירה נגדו. נתניהו בשיחות סגורות: "יש תגמול על נאמנות". יואב קיש עשוי להתמנות לראשות ועדת הפנים, מיקי זוהר לוועדת הכנסת

צילום: מא'צי הוף, עריכה: תום זואילי

יו"ר קואליציה חדש - כל העדכונים

- ח"כ ביטן פרש מראשות הקואליציה בשל החקירות נגדו
- נתניהו נפגש עם ח"כ אמסלם - ומינה אותו לתפקיד
- נתניהו בשיחה סגורה אחרי המינוי: "יש תגמול על נאמנות"
- מסתמן: קיש ימונה לראשות ועדת הפנים, זוהר לוועדת הכנסת

חבר הכנסת דוד אמסלם (הליכוד) ישמש יו"ר הקואליציה במקומו של דוד ביטן, שפרש לנוכח חקירת השחיתות המתנהלת נגדו - כך החליט היום (רביעי) ראש הממשלה בנימין נתניהו. נתניהו אמר בשיחה סגורה על המינוי כי "יש תגמול על נאמנות".

ביטן הודיע היום על פרישתו מתפקיד יו"ר הקואוליציה לנוכח החקירות המתנהלות נגדו במסגרת פרשה 1803 העוסקת בחשדות חמורים לשחיתות בעיריית ראשון לציון. "מודה לראש הממשלה על האמון והתמיכה לאורך הדרך", אמר. ביטן ימשיך לכהן כח"כ מטעם הליכוד, וייהנה מחסינות מפני מעצר. לח"כ יואב קיש, יו"ר ועדת הכנסת, הוצע להחליף את אמסלם בוועדת הפנים, ואם יסכים לכך ח"כ מיקי זוהר ימונה לראשות ועדת הכנסת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
דיון על חוק ההמלצות בועדת הפנים של הכנסת 3 בדצמבר 2017. נועם מושקוביץ, מערכת וואלה! NEWS
יו"ר הקואליציה החדש. ח"כ דוד אמסלם/מערכת וואלה! NEWS, נועם מושקוביץ

בהודעתו כתב ביטן כי "הבוקר ביקשתי מראש הממשלה לשחרר אותי מתפקידי כיו"ר הקואליציה, זאת בשל העובדה שהמצב הקיים מקשה על תפקודי ואינני רוצה לפגוע בעבודתה ובתפקודה של הקואליציה. אמשיך לכהן בכבוד רב כח"כ מטעם סיעת הליכוד ואעשה כל שביכולתי להמשיך ולייצג ציבור שלם שנתן בי אמון". עו"ד אפרים דמרי, המייצג את ביטן אמר הערב בחדשות 2 כי הוא צפוי להיחקר שלוש פעמים בשבוע הבא.

אמסלם קידם לאחרונה את חוק ההמלצות, שנועד למנוע מהמשטרה לפרסם סיכומי חקירות, ונטען נגדו כי הוא מיטיב אישית עם ראש הממשלה. נתניהו הודיע כי הוא מבקש להחריג אותו מהחוק, והחוק לא עלה בסופו של דבר להצבעה. אמסלם אמר כי נתניהו שגה בכך.

לפני כשבועיים התלונן אמסלם בפני קצין הכנסת כי קיבל ללשכתו איומים ברצח, לטענתו בעקבות שורת חוקים שביקש לקדם. לדבריו, נמסר לו כי הנושא בבדיקה וכי נבחנת האפשרות להצמיד לו אבטחה. במכתב שהוצג בלשכתו של אמסלם, המשמש יו"ר ועדת הפנים שדנה בהצעת חוק ההמלצות, נכתב: "נחתוך לך את הלשון בה אתה מלקק את התחת של ביבי. אנחנו גם נרצח אותך אספסוף שכמוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully