וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעולם הערבי הופתעו מאיפוק הקצין בנבי סאלח: "איך לא עשה כלום?"

פואד סלאמה

20.12.2017 / 0:49

עהד תמימי בת ה-16 הפכה, מטבע הדברים, לשיחת היום בעולם הערבי. ברשתות החברתיות היא זכתה לשבחים רבים וכונתה "ילדת פלסטין", אך לצד זאת גולשים רבים התעכבו על אי התגובה של הקצין שבו פגעה: "נשבע באלוהים שאם זה היה קורה בסוריה, היא ומשפחה היו נעלמות"

מעצרה של עהד תמימי, הנערה בת ה-16 שתועדה תוקפת קצין צה"ל בעימותים בנבי סאלח בשישי האחרון, הפך לשיחת אתמול (שלישי) בעמודי הפייסבוק בשפה הערבית. מרבית עמודי החדשות בערבית דיווחו החל משעות הבוקר על האירוע, כשבחלק מהדיונים, בתגובות לפרסומים, ניתן לראות התייחסות מפתיעה לאירוע של כמה מן הגולשים, בעיקר סביב האיפוק שהפגין הקצין בסרטון.

"אם היא הייתה עושה את זה לחייל בצבא של מדינה ערבית, היו עוצרים אותה וכל משפחתה מהגדול עד הקטן", כתב הגולש פאדי אל אגחה, בתגובה לפוסט בפייסבוק בנושא. "בוודאי שזה דבר עצוב, אך אם היא הייתה תוקפת חייל במדינה ערבית וסוטרת לו בפנים, מה היה עושה לה החייל הזה?!", הוסיף הגולש מנע ת'אקרי.

עהד תמימי. פייסבוק, מערכת וואלה! NEWS
חלק מהגולשים בעולם הערבי תהו כיצד לא נעצרה מיד. תמימי/מערכת וואלה! NEWS, פייסבוק

גולש בשם מוחמד אחמד, המתגורר בסוריה, כתב: "אתם אומרים שישראל עושקת? היא היכתה חייל והוא לא עשה לה כלום", כתב. "נשבע באלוהים שאם דבר כזה היה קורה אצלנו בסוריה, היא ומשפחתה היו נעלמות מן העולם", הוסיף אחמד. "התנהגותה פרובוקטיבית והחייל הישראלי היה סבלן יותר מהנביא איוב", הוסיף הגולש אזו אלחוסן.

"ילדת פלסטין"

מטבע הדברים, חלק גדול מן התגובות דווקא שיבחו את מעשיה של תמימי. "גדולה בושתנו בגללך עהד, ראשינו באדמה, כמה גיבורה את, גדולה יותר מכל מה שכתבנו, גדולה יותר מהפילוסופיה והצעקות והמלחמות המטופשות שלנו", כתב עמר שייב בעמוד הפייסבוק שלו. "גדולה יותר מהבכירים והמשכילים בפלגים שלנו, גדולה מאלה שסוחרים בדם ורצים למכור את המולדת. תלמדי אותנו עהד מה זה כבוד", הוסיף.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

"שאללה ישמור אותך ילדת פלסטין", כתבה הגולשת עמל, "שליטי ערב ותומכיהם רצים לקבל שביעות רצונה של ישראל ואת נלחמת בישראל בכוח ועקשנות כדי לגרש אותם מארצך".

תמימי נעצרה אתמול בלילה יחד עם אמה בנבי סאלח, והיא תישאר במעצר עד יום חמישי, כאשר החשדות נגדה מתמקדים בהסתה ובתקיפת חיילי צה"ל. החוק החל באזור יהודה ושומרון מתיר לקיים דיון מעצר בתוך 96 שעות מרגע המעצר, אך לאור נסיבות המקרה הוחלט לאפשר דיון בתנאי מעצרה כבר היום.

(עדכון ראשון: 22:39)

עהד תמימי. פייסבוק, מערכת וואלה! NEWS
שיחת היום בעמודי הפייסבוק בשפה הערבית. תמימי/מערכת וואלה! NEWS, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully