וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה מחפשת אחר זוג שנתפס עושה סקס על פסל של כבשה במרכז העיר

26.12.2017 / 11:30

הזוג תועד בידי צעירים שחלפו במקום והריעו להם. הגבר נופף להם לשלום והמשיך במעשיו. אם יתפסו - השניים צפויים להישלח לכלא לתקופה של עד שנתיים

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

זה מה שקורה באליפות העולם בסקס באויר/צילום: יוטיוב, עריכה: יוסי אלטר

בסרטון – האנשים האלה מצאו פתרון והם פשוט עושים סקס באוויר

זוג נתפס עושה סקס על פסל של כבשה במרכז העיר דנידין שבניו זילנד. את האקט המיני תיעדו צעירים שחלפו במקום בסביבות השעה 1:00 בליל שבת שעברה. כשאלה חלפו על פניהם והריעו להם, הגבר נופף אליהם לשלום והמשיך בשלו.

על פי החוק בניו זילנד, ביצוע מעשים מגונים והתערטלות במקום ציבורי עלול להוביל לעד שנתיים מאסר בכלא. המשטרה מחפשת אחר הזוג השובב כדי להעמידם לדין על ההרפתקה יוצאת הדופן שלהם. הסרטון פורסם ברשת ביום שני, צבר עשרות אלפי צפיות והגיע לידי משטרת ניו זילנד שלא אהבו את מה שראו. המשטרה קוראת לציבור לדווח על התנהגויות פוגעניות במקום רק לצלם אותם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זוג תועד עושה סקס על פסל של כבשה במרכז העיר בניו זילנד/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

טירוף: זוג צולם מקיים יחסי מין במהלך נסיעה במהירות 112 קמ"ש

לכתבה המלאה

דובר משטרת ניו זילנד מסר ל-הבריטי Mirror שהם עדיין לא חוקרים את המקרה כי עד כה לא הגיעו אליהם שום תלונות. "המשטרה מעודדת את כל מי שהיה עד להתנהגות הפוגענית לדווח על כך למשטרה המקומית", אמר הדובר, "אנחנו לוקחים את הדיווחים שלכם ברצינות ונבצע חקירה בהתאם".

הבחור בן ה-23 שצילם את הסרטון סיפר: "הם עשו סקס על הכבשה. אני מניח שזה היה חלק ממשחק או משהו. אני זוכר שחשבתי לעצמי 'איזו אגדה'. מעולם לא ראיתי דבר כזה. אחת מחברותיי פרסמה את זה ברשת וכולנו צחקנו, חוץ מאמא שלי. היא לא אהבה את זה".

צפו בקטע המלא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully