וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשתה 30 ניתוחים כדי להראות כמו כוכבות הפורנו האהובות על החבר שלה - ואז הם נפרדו

25.12.2017 / 9:10

היוטיבורית ברי ניג ההונג קונגית רצתה להידמות לכוכבות הפורנו שבן זוגה כל כך אוהב, אך המשימה הזו הפכה לאובססיה ובסופו של דבר הם נפרדו. כעת היא מזהירה נשים אחרות שלא יעשו את אותן טעויות

@Berry Ng

כוכבת היוטיוב ברי ניג כל כך רצתה לרצות את בן זוגה לחיים, עד שעברה לא פחות מ-30 ניתוחים כדי להידמות לכוכבות הפורנו אותן הוא מעריץ.

ואז הם נפרדו.

כן, הסיפור העגום הזה מגיע מהונג קונג, ולפי הדיווחים בכלי התקשורת שם, בכל פעם שבן זוגה ראה את כוכבות הפורנו האהובות עליו, עם החזה הגדול, היה צועק: "כמה גדולים! איזה נהדר!" באופן כללי, הוא נהג להגיד לה שהיא לא מספיק יפה, ושעליה להשתנות כדי שיאהב אותה. נשמע בחור ברמה בסך הכל.

עוד בנושא:
כוכבת פורנו התאבדה בתלייה - בגלל בריונות רשת?
שחקנית פורנו חושפת את הצד האפל של התעשייה: זה הסקס הכי גרוע

אלא שניג מתחרטת על כל ניתוח וניתוח. היא עברה בין היתר ניתוחים פלסטיים במצח, שפתיים, עפעפיים, אף וחזה. הראשון התרחש לפני חמש שנים ורובם נערכו לפני שהיתה בת 21. על פי הדיווחים בהונג קונג, היא שילמה כ-3,000 דולר, ולטענתה, אם בן זוגה רק היה אומר לה בשלב כזה או אחר שהיא מספיק יפה, היא היתה מפסיקה. "אבל הוא לא אמר".

עוד באותו נושא

ככה הגיעה גל גדות לככב בסרט פורנו עם "אחיה החורג"

לכתבה המלאה

כעת היא החליטה להזהיר נשים, שלא יעשו את הטעות שהיא עשתה. ניג הסבירה שאם נשים רוצות לעשות ניתוחים פלסטיים, שיעשו אותם מהסיבות הנכונות - כלומר, בשביל עצמן ולא בשביל אחרים. לאחר הניתוח האחרון הבינה שפיתחה אובססיה, והחליטה להיפרד מבן הזוג. "אולי יש לי פרצוף מאוד מזויף, אבל הלב שלי אמיתי יותר מרוב הלבבות", אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully