וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המיליארדר בארי שרמן ורעייתו נחנקו למוות: "זהו רצח כפול"

נתיחת גופתם של הזוג הקנדי העלתה כי הם נרצחו מחניקה באמצעות חבל והחקירה הועברה למחלקת הרצח במשטרה. טרם נעצרו חשודים, אך חברת משפחה שוללת את הדיווחים שרמזו כי שרמן רצח את אשתו. "הוא העריץ אותה"

בני הזוג בארי והאני שרמן/צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

חקירת מותם המסתורי של המיליארדר בארי שרמן ורעייתו האני, שנמצאו מתים באחוזתם בטורנטו ביום שישי האחרון, עברה למחלק הרצח של המשטרה המקומית. על פי דוח הנתיחה שפורסם אמש (ראשון), הזוג מת כתוצאה מחנק, ככל הנראה באמצעות חבל, שסימניו נמצאו על צווארם של בני הזוג.

גופותיהם של שרמן ורעייתו האני, נמצאו בביתם בטורונטו בשישי האחרון. הגופות נמצאו על ידי סוכן הנדל"ן של השניים, שעסק בהכנות למכירת האחוזה ששוויה מוערך ב-6.9 מיליון דולרים. המתווך נכנס לביתם, לאחר שלא הצליח ליצור קשר עם הזוג במשך כמה שעות. הגופות נמצאו תלויות ליד הבריכה הפנימית באחוזה.

לקריאה נוספת בנושא
גופות ליד הבריכה: "המיליארדר בארי שרמן רצח את אשתו - והתאבד"
קנדה: מיליארדר ואשתו נמצאו מתים בביתם; המשטרה: הנסיבות מחשידות

המיליארדר הקנדי בארי שרמן ורעייתו האני, שנמצאו מתים בביתם בטורונטו בדצמבר 2017. אוגוסט 2010. רויטרס
נחנקו באמצעות חבל. בארי והאני שרמן/רויטרס

הודעת המשטרה בטורונטו נותרה עמומה ביחס לשאלה אם האירוע נחקר כרצח והתאבדות, או כרצח כפול, אך צוין כי האירוע עבר למחלק הרצח של המשטרה. עוד נמסר כי לא נמצאו סימני פריצה לבית, ואין בידי המשטרה חשודים אפשריים בביצוע המעשה.

ילדיהם של בני הזוג פרסמו הודעה, שבה קראו למשטרה לנהל חקירה יסודית של האירוע, ושללו את האפשרות כי אביהם רצח את אמם והתאבד. "השמועות הנפוצות בכלי התקשורת אודות מותם של ההורים שלנו לא נכונות. אנחנו המומים מהמחשבה כי גורמים במשטרה הפיצו תיאוריה שכזו".

"אין שום ספק שזה היה רצח כפול", אמרה לניו יורק טיימס הסנאטורית לינדה פרום, חברה של בני הזוג. "אין סיכוי שבארי היה פוגע בהאני, הוא העריץ אותה. הוא היה גבר עדין וטוב לב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ביתם של המיליארדר בארי שרמן ורעייתו האני שנמצאו מתים בטורונטו, קנדה. 16 בדצמבר 2017. רויטרס
סוכן הנדל"ן איתר את הגופות בסמוך לבריכה. ביתם של בני הזוג שרמן/רויטרס

על פי דיווחים, השניים הזמינו כרטיסים לחופשה במיאמי, אליה היו מתוכננים לצאת הבוקר. יממה לפני הרצח, האני עוד הספיקה לכתוב לחבריה אודות מפגש מתוכנן במהלך חופשתם. "מחכה לראות את כולכם, חיבוקים ונשיקות, האני".

שרמן נולד למשפחה יהודית בקנדה והשלים תואר שני בהנדסה בהצטיינות באוניברסיטת טורונטו, קיבל תואר דוקטור מאוניברסיטת MIT היוקרתית. באותן השנים עבד עם דודו שהיה בעליה של חברת התרופות הגדולה בקנדה באותה העת.

ביתם של המיליארדר בארי שרמן ורעייתו האני שנמצאו מתים בטורונטו, קנדה. 16 בדצמבר 2017. רויטרס
לא נמצאו סימני פריצה לבית. אחוזתם של בני הזוג שרמן בטורונטו/רויטרס

לאחר מותם של דודו ודודתו, הוא רכש את הבעלות בחברת התרופות שלהם, "קבוצת אמפייר", שבין היתר יצרה את תרופת ההרגעה ואליום. שנים לאחר מכן, ב-2011, תבעו הילדים את שרמן ושותפו לעסקים על כך שלא שילמו מעולם את הסכומים שהובטחו להם כיורשי הוריהם טרם הרכישה.

בשנות ה-70 הפך למחזיק העיקרי בחברת תרופות נוספת, "מעבדות באר", שהייתה למשך שנים היצרנית הבלעדית של תרופת הפרוזאק. ב-1972 מכר שרמן את החברה שהייתה בבעלות דודיו וייסד את "אפוטקס", שנמנית עם 15 חברות התרופות הגדולות בעולם. במשך השנים הפך שרמן מעורב יותר ויותר בייצור תוספי תזונה.

בשנת 2008 רכשה חברת "טבע" הישראלית את "מעבדות באר" תמורת 7.46 מיליארד דולר. ב-2012 התפטר מתפקיד מנכ"ל "אפוטקס", אך נשאר יושב הראש שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully