וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפטו בעצמכם: האם זו הוכחה שאנשים ביקרו במאדים במאה ה-19?

20.12.2017 / 11:05

הלן סמית' היא מדיום שחיה בשוויץ במאה ה-19, וטענה כי בשנת 1894 הגיעה לכוכב הלכת האדום. לטענתה, היא הייתה מסוגלת לכתוב בשפת בני המאדים, ואף ציירה ציורים של החיים והנופים שראתה בכוכב

צילום מסך

הלן סמית', שוויצרית שחיה במאה ה-19 ועסקה במיסטיקה, טענה כי הייתה האדם הראשון שאי פעם יצר קשר עם חייזרים, עוד בשנת 1894. לטענתה, היא ביקרה בכוכב הלכת מאדים כשהייתה בת 33 בסדרה של חזיונות. היא אפילו ציירה את היצורים שפגשה ואת הנופים המרהיבים שראתה בדרך. היא גם הייתה מסוגלת לכתוב בשפה של בני מאדים ולדבריה הכוכב מאוכלס על ידי חוצנים שמשתמשים בכלי תחבורה אוטומטיים. היא אף טוענת שביקרה באולטרה-מאדים, חלק של הכוכב בו התושבים דיברו בשפה שונה.

עוד בנושא
לראות ולא להאמין: נאס"א צילמה את שרידיו של "מלך מאדים קדום"?
"כשהייתי בן 17 איבדתי את בתוליי לחייזרית שופעת"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הציורים של הלן סמית'/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפי הדיווח השבוע ב"דיילי סטאר" טענותיה, הציורים והכתבים שלה, נחקרו על ידי תאודור פלורי, פרופסור לפסיכולוגיה באוניברסיטת ז'נבה, שכתב עליה ספר בשנת 1899. הוא הגיע למסקנה כי היא סבלה מהזיות ילדותיות ושהמציאה את השפה של בני המאדים. בהמשך, גם הפסיכולוגים לאונרד זון ו-וורן ג'יימס חקרו את הנושא.

"פלורי הצליח להראות שהשפה המדוברת הייתה המצאה אומנותית של הלן", אמרו, "השפה אמנם נשמעה די זרה, אך ניתוח המילים והאותיות שלה שכנע אותו שהיא נושאת מאפיינים זהים לצרפתית, שפת האם של הלן".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שפת המאדים או שיבוש של צרפתית?/מערכת וואלה!, צילום מסך

וזאת לא רק הלן סמית'. בחודש שעבר, טען ילד מרוסיה כי חי על מאדים לפני שנולד מחדש על כדור הארץ. הוא יודע יותר על מערכת השמש מאשר אי פעם למד והיה מסוגל לקרוא, לכתוב ולצייר כבר כאשר היה בן שנה וחצי. בנוסף, יש לו זיכרון יוצא מן הכלל ולטענתו יש ציביליזציה על כוכב הלכת והוא טייס ממאדים שטייל לכדור הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully