וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית ערומה יצאה לחגוג ברחובות ניו יורק הקפואים - אבל האם מישהו שם לב?

24.12.2017 / 11:08

דוגמנית אמיצה יצאה לחגוג את חג המולד באוויר הקפוא כשהיא כמעט עירומה לגמרי ורק צבע גוף מסתיר את איבריה המוצנעים, אבל האם החוגגים שמו לב שהיא ערומה?

Jen The Body Painter

הדוגמנית לילי ג'סמין האמיצה גברה על מזג האוויר הקפוא של ניו יורק ויצאה לחגוג את חג המולד כשהיא עירומה כמעט לגמרי. כדי שהמשטרה לא תעצור אותה, ציירת הגוף ג'ן סיידל המוכשרת קישטה אותה בבגדי חג מולד מזויפים שמסווים את העובדה שהיא לא לובשת עליה כלום מלבד חוטיני וכיסוי פטמות (בכל זאת, קפוא שם בחוץ).

הדוגמנית יצאה לבילוי בעיר, עצרה לסיבוב דאווין במרכז רוקפלר ופגשה ברחוב גבר שרירי שהציע לה להחליף חולצות. רק אחרי שזה הוריד את חולצתו כדי לדרוש את שלה - סיפרה לו ג'סמין שהיא למעשה לא לובשת כלום. הבחור, כנראה קצת שיכור, לא האמין לדבריה גם אחרי שזו נתנה לו לגעת.

ערומה בכריסטמס. אתר רשמי
כן כן, היא עירומה. הדוגמנית לילי ג'סמין יצאה לחגוג את חג המולד בעירום/אתר רשמי

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

האם בחדר הכושר שמו לב לשתי הנשים שהתעמלו בעירום מלא?

לכתבה המלאה

משם המשיכה הביילנית לברים כדי לשוחח עם כמה חוגגים ולבחון עד כמה חדי הבחנה הם. לכולם לקח זמן לקלוט שהבלונדינית המהממת שעומדת לפניהם למעשה עירומה - והתגובות היו משעשעות בהחלט. לבסוף היא הגיעה למועדון קריוקי שם נתקלה בקבוצה של נשים שסיפרו לה שהן בהו בישבן שלה במשך 20 דקות ועדיין לא הבינו ממש על מה הן מסתכלות. אחרי שג'סמין חשפה בפניהן את האמת, הקבוצה הנלהבת שיתפו פעולה ועלו על הרחבה כדי לשיר יחד קריוקי.

צפו בתיעוד המלא:

זו לא הפעם הראשונה שג'ן סיידל והצוות שלה שלחו נשים צבועות גוף לבלבל את הציבור. מוקדם יותר החודש נשלחו שתי מתאמנות עירומות לחדר הכושר כדי לבחון את תשומת לבם של המתאמנים ובחודש שעבר הם שלחו דוגמנית ערומה לחלוטין להסתובב בקניון הומה אדם. איך אתם הייתם מגיבים לזה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully