וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רופא מואשם שירה בגבר שתפס במיטה של חברתו - אבל מי דובר אמת?

18.12.2017 / 9:01

סטודנט לרפואה מסקוטלנד מואשם בתקיפת חברתו והמאהב שלה אחרי שמצא את שניהם במיטה החדר השינה שלה. אולם לשניהם יש גרסאות שונות על מה שקרה באותו לילה ובית המשפט צפוי לחרוץ את גורלו

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום מסך

בסרטון – גבר נבגד תפס את זוגתו על חם - ונורה על ידי המאהב

טוני בויד בן ה-23, סטודנט לרפואה מאוניברסיטת גלזגו, מואשם בתקיפת חברתו והמאהב שלה - ובניסיון לירות בהם - אחרי שהגיע לדירתה ותפס אותם לכאורה ביחד במיטה. בעוד בויד טוען שמצא את האקדח בתיק של הבחור וירה בשוגג כשהיה נוכח לבדו בדירה, חברתו הווטרינרית, סופי קלי בת ה-25, טוענת שהוא ניסה במכוון לירות בה ובעמיתה לעבודה, סטפן מאייר, וגם פגע בה פיזית. ב"דיילךי מייל" דווח שהמקרה אירע ב-11 באוגוסט בויסקונסין, ארה"ב, אחרי שקלי עברה לשם למטרת עבודה חדשה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טוני בויד מואשם שניסה לירות במאהב של חברתו, סופי קלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

גילתה שארוסה בוגד בה – בגלל שהתקשר אליה בטעות באמצע הסקס

לכתבה המלאה

הצד שלו

טוני בויד, תושב טרון, איירשייר, המנהל גם חברה לבגדי ספורט, טוען שמצא אקדח 9 מ"מ בתיק של המאהב רק אחרי שהשניים נתפסו על חם ונמלטו מהדירה. לדבריו, הוא רוקן את התיק במרפסת וכשמצא את האקדח, נפלט ממנו כדור לנגד עיניו. בויד הואשם בשימוש בנשק, בשני אישומים של תקיפה ובגרימת נזק לרכוש. במשפט המקדים שנערך ב-14 באוגוסט הוא שוחרר בערבות של 11 אלף ליש"ט וחזר לסקוטלנד כדי לסיים את לימודיו. הוא מחוייב לחזור ארה"ב להמשך משפטו שייערך במרץ.

בויד שיחזר את התקרית בשיחה עם הדיילי רקורד: "חזרתי הביתה ומצאתי אותה בחדר השינה עם בחור אחר. העפתי לעברו כמה אגרופים ורדפתי אחריו החוצה. היא ברחה איתו. באותו רגע עמדתי בדירה מבולבל לגמרי. רוקנתי את התיק של הבחור במרפסת האחורית אחרי ששניהם הלכו ומצאתי שם אקדח והכדור נפלט בטעות ממש לנגד עיניי. מעולם לא יריתי באקדח. אף אחד אחר לא היה נוכח בחדר. זו הייתה תאונה מוזרה לגמרי. לא תכננתי לירות באף אחד וברחתי משם ברגע שזה קרה. אם מישהו נפגע מכל העניין זה הייתי אני. הייתי בהלם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמונת המעצר של טוני בויד/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אחרי 15 דקות המשטרה הגיעה והסגרתי את עצמי. סיפרתי להם בדיוק מה קרה. על הנייר זה נשמע נורא, במיוחד אם קוראים את דוחות המשטרה, אבל במציאות תפסתי את חברה שלי במיטה עם גבר אחר. היא טוענת שפגעתי בה פיזית אבל זה לגמרי לא נכון".

בויד מודה שזעם כשראה את חברתו במיטה עם גבר זר ובתגובה העיף לו ארבעה אגרופים. הוא גם מודה שפעל תחת השפעת אלכוהול. הוא סיפר ל"סאן" כי מעולם לא הרים על חברתו אצבע והופתע מאד מהאשמות נגדו. "אחרי שגרנו יחד שנה בדירה שלי ללא שכירות נסעתי לארה"ב לחודשיים כדי לעזור לה להתאקלם בעבודה החדשה לפני שאחזור הביתה לסיים את התואר שלי בסוף אוגוסט", הוא סיפר, "הגעתי הביתה לילה אחד מחוק לגמרי ומצאתי אותה בחדר השינה עם עמית לעבודה. העפתי לו כמה אגרופים ורדפתי אחריו. היא מנסה להאשים אותי שפגעתי בה – אבל זה לגמרי שקר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טוני בויד מכחיש את האשמות נגדו וטוען שנפלט לו כדור/מערכת וואלה!, צילום מסך

הצד שלה

קלי סופי, במקור מפיפה שבצפון אירלנד, עברה לארה"ב כדי לעבוד כמנתחת וטרינרית חודשים ספורים לפני התקיפה. היא הכירה את מאייר במרכז החירום העירוני לחיות, שם הוא עובד כמנהל. סופי סיפרה לדיילי רקורד שניסתה להסתתר בחדר השינה מבויד, אולם זה הצליח לפרוץ פנימה והכה אותה ואת מאייר, "הוא תקף אותי ואת ידיד שלי וניסה לירות בנו באקדח. הוא נעצר ונכנס לכלא".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קלי סופי טוענת שבויד ניסה לירות בה ובידיד שלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ומה נאמר בבית המשפט?

לפי מסמכי בית המשפט, האירוע החל בשעה 3:45 לפנות בוקר כשמאייר וקלי ישבו ושוחחו על הספה בביתה. ב-4 לפנות בוקר היא קיבלה הודעת טקסט מבויד בה נכתב: "אני יודע מה עשית". השניים סיפרו שמיהרו לנעול את כל הדלתות בבית ורצו לחדר השינה אחרי ששמעו קול חזק שהגיע מהמוסך. נטען שבויד הגיע לבית שיכור, פרץ פנימה, דחק את מאייר לדלת, העיף לו שישה אגרופים בראש ובחזה לפני שרדף אחריו החוצה מהדירה. הוא חזר הביתה ומצא את קלי נעולה בשירותים. במסמכי בית המשפט נכתב: "הנאשם בעט בדלת העץ של חדר האמבטיה והכה את קלי פעמיים בראש". אחרי שהצליחה לברוח מהבית, היא התחבאה בין השיחים ובזמן שהתקשרה למשטרה היא שמעה ירייה מהאקדח של מאייר.

במשפט שנערך באוגוסט הוא שוחרר בערבות ונאסר עליו לשתות או ליצור קשר עם סופי עד תום ההליכים נגדו. ראשי האוניברסיטה בה הוא לומד מסרו שיבחנו בקפידה אם בויד הפר את קוד ההתנהגות בתום ההליכים המשפטיים. אם יימצא שכן, עתידו כרופא יימצא בסכנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טוני בויד וסופי קלי בזמנים טובים יותר/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סופי קלי עברה לוינסקונסין כדי לעבוד כווטרינרית/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ירה במכוון או בטעות? במרץ יעמוד שוב מול שופט/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טוני בויד וסופי קלי היום כבר לא יחד/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully