וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם שני מטעני חבלה: פלסטיני בן 17 נעצר בבית המשפט הצבאי שומרון

17.12.2017 / 12:43

שוטרי משמר הגבול והמשטרה הצבאית עצרו בכניסה לבית המשפט פלסטיני תושב ג'נין שנשא מתחת למעילו שני מטעני צינור, סכין ומצית, חבלנים מנטרלים את המטען והכניסה לבית המשפט נסגרה. החשוד נלקח לחקירה

המטען שמצאו לוחמי משמר הגבול כשעצרו חשוד בכניסה לבית המשפט הצבאי שומרון, חטמ"ר מנשה, 17 בדצמבר 2017. חטיבת דובר המשטרה
מטען החבלה שנתפס הבוקר/חטיבת דובר המשטרה

נער פלסטיני בן 17 מג'נין נעצר הבוקר (ראשון) ליד בית המשפט הצבאי בשומרון בחשד שנשא על גופו שני מטעני צינור, והסתיר אותם מתחת למעילו. הוא נעצר ונלקח לחקירה, הכניסה לבית המשפט נסגרה.

אחד המטענים נוטרל, ובמעילו של החשוד נמצאו סכין ומצית שעל פי החשד הייתה אמורה לשמש להדלקת המטענים. עבודת החבלנים נמשכת. מהמשטרה נמסר כי "עירנותם של לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל והמשטרה הצבאית מנעה פיגוע".

ביום שישי דקר פלסטיני דקר לוחם מג"ב סמוך לכיכר איו"ש שברמאללה, ונורה על ידי הכוחות, גם כדי לנטרל אפשרות שיפעיל חגורת נפץ שהייתה על גופו. הפלסטיני נפצע ופונה על ידי הסהר האדום לקבלת טיפול רפואי. הלוחם נפצע בינוני ופונה לבית החולים שערי צדק. המשטרה בדקה חשד שהמחבל התחזה לעיתונאי והצליח להתקרב לעבר השוטר.

בשבוע שעבר הודיע שירות הביטחון הכללי על סיכול פיגוע חטיפה שתוכנן לצאת לפועל בשומרון במהלך חנוכה. שלושה צעירים מהכפר תל הסמוך לשכם נעצרו בשבועות האחרונים בחשד שהיו מעורבים בתכנון הפיגוע, והיו בקשר לשם כך עם גורמים בחמאס ברצועת עזה. החוליה נחשפה באוקטובר האחרון, ובמסגרת החקירה עלה כי חבריה אספו מודיעין בצירים, בטרמפיאדות ובצמתים המרכזיים בקרבת שכם. מטרת הפיגוע, לדברי השב"כ, הייתה לקדם משא ומתן לשחרור אסירים ביטחוניים הכלואים בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully