וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורש העצר הסעודי נחשף - מחזיק בבית היקר ביותר בעולם

תחקיר הניו יורק טיימס גילה כי שאטו לואי ה-14, אחוזה מפוארת בצפון צרפת שנמכרה ביותר מ-300 מיליון דולר, שייכת למוחמד בן סלמאן. רק לאחרונה נחשף כי הוא גם מחזיק בציור היקר ביותר בעולם

בניית האחוזה

יורש העצר של ערב הסעודית, מוחמד בן סלמאן, הוא בעליו של הבית היקר ביותר בעולם – כך חשף אתמול (שבת) הניו יורק טיימס. הנסיך הצעיר וחובב נכסי הפאר היה זה שרכש את האחוזה, שאטו לואי ה-14, ביותר מ-300 מיליון דולר ב-2015, דרך חברות קש בצרפת בלוקסמבורג, שכולן הובילו לחברת השקעות שמנוהלת על ידי ראש קרן ההון האישית של יורש העצר.

גורמים המקורבים למשפחת המלוכה בריאד אישרו לניו יורק טיימס כי האחוזה המפוארת אכן שייכת לנסיך הצעיר, שעצר לאחרונה מאות אנשי מלוכה, אנשי עסקים ושרים בטענה שהם מעורבים בשחיתות. אחרים רואים בכך ניסיון נוסף של המנהיג המגלומן לבסס את כוחו ולהסיר את המכשולים בדרך לשלטון אבסולוטי אחרי מותו של אביו, המלך סלמאן.

לקריאה נוספת בנושא
שיא של כל הזמנים: ציור של דה וינצ'י נמכר ב-450 מיליון דולר

אחוזת "שאטו לואי ה-14" בצפון צרפת, הבית היקר ביותר בעולם, שבבעלות יורש העצר הסעודי. רויטרס
נבנתה במשך שלוש שנים. שאטו לואי ה-14/רויטרס

האחוזה, השוכנת בצפון צרפת ושנבנתה על קרקע שהייתה בעבר חלק ממתחם ארמונות ורסאיי, נבנתה בין 2008 ל-2011 בהשראת סגנון העיצוב של המאה ה-17. היא כוללת מתחם קולנוע, מרתף יינות, אקווריום ענק ותעלות מגן, החפורות סביבה.

פרט לאחוזה וליאכטה מפוארת שרכש בכחצי מיליארדר דולר מטייקון רוסי ב-2015, יורש העצר נחשף לאחרונה גם כמי שעומד מאחורי רכישת יצירת האמנות היקרה ביותר אי-פעם. הציור "סלבטורה מונדי" של לאונרדו דה וינצ'י נקנה בתחילת החודש במכירה פומבית ב-450 מיליון דולר, ולפי הניו יורק טיימס, הנסיך הסעודי שרכש אותו פעל למעשה בשמו של מוחמד בן סלמאן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
יורש העצר של ערב הסעודית מוחמד בן סלמאן בכנס כלכלי בריאד, אוקטובר 2017. רויטרס
אוהב צעצועים יקרים. יורש העצר מוחמד בן סלמאן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully