וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות נגד טראמפ; נערה נהרגה בתאונת טרקטורון | כותרות השבת

מיליארדר יהודי ואשתו נמצאו מתים באחוזתם בקנדה; נערה בת 17 נהרגה בהתהפכות טרקטורון בעמק חפר ובכיר בבית הלבן הצהיר כי הוא "לא יכול לדמיין מצב שבו הכותל אינו חלק מישראל" | חדשות סוף השבוע

בכיר בבית הלבן: "לא יכולים לדמיין תרחיש שבו הכותל אינו חלק מישראל"

‏על רקע הכרזת ממשל טראמפ על הכרה בירושלים כבירת ישראל והגעתו הצפויה של סגן נשיא ארצות הברית לביקור בירושלים, בכיר בבית הלבן אמר אמש כי "איננו יכולים לדמיין תרחיש שבו הכותל המערבי לא יהיה חלק מישראל" וכי סגן הנשיא פנס יבקר בכותל באופן רשמי במסגרת תפקידו ולא כאזרח פרטי.

בתדרוך לכתבים לקראת הביקור, אמר הבכיר כי "אין שום סיטואציה שבה הכותל לא חלק מישראל, אך כפי שהנשיא הדגיש, גבולות הריבונות של ישראל יהיו חלק מהסדר קבע". הבכיר אמר שהביקור של פנס במזרח התיכון, שצפוי להתחיל ביום שלישי בקהיר בפגישה עם הנשיא עבד אל-פתאח א-סיסי, נועד לפתוח "פרק חדש" אחרי התגובות הסוערות להכרזה של טראמפ על ירושלים. "הרבה אנשים באזור מאוד מכבדים את הנשיא. הם מאוד אוהבים את הממשל הזה ואנחנו עובדים טוב ביחד. הם יודעים מה סדר העדיפויות שלנו, והעדיפות הראשונה היא המאבק באיראן, דעאש וטרור, ואידיאולוגיה קיצונית".

נערה בת 17 נהרגה בהתהפכות טרקטורון בשטח חקלאי בעמק חפר

נערה בת 17 נהרגה הלילה בהתהפכות טרקטורון בשטח חקלאי פתוח בסמוך למושב עולש שבעמק חפר. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה קבעו את מותה במקום. שוטרים וחוקר תאונות דרכים הגיעו לזירה כדי לברר את נסיבות האירוע.

חובש מד"א עדי ישראלי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו נערה כבת 17 מחוסרת הכרה עם חבלת ראש, כשהיא ללא דופק וללא נשימה, הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו בה פעולות החייאה מתקדמות אבל לצערנו הפציעה הייתה קשה מאוד ולא נותר אלא לקבוע את מותה. פצועה שנייה, נערה גם כן כבת 17 שסבלה מחבלות בראש ובגב טופלה בשטח ופונתה במצב יציב לבית החלים לניאדו שבנתניה".

הרשות הפלסטינית נגד טראמפ: "לא נקבל שינוי בגבולות מזרח ירושלים"

ברשות הפלסטינית אמרו הבוקר כי לא יקבלו כל שינוי בגבולות מזרח ירושלים, וכי העמדה האמריקנית "מוכיחה שוב כי ממשל טראמפ נמצא מחוץ לתהליך השלום". הדברים נאמרו בתגובה לדברי בכיר בבית הלבן, שאמר אתמול כי "אין תרחיש בו הכותל אינו חלק מישראל".

דוברו של יו"ר הרשות אבו מאזן, נביל אבו רודיינה, אמר כי מדיניות ארצות הברית היא "הפרה של החוק הבינלאומי וחיזוק לכיבוש", וכי הרשות "דוחה ומגנה דברים אלה". הבכיר האמריקני אמר אתמול כי "כולם מבינים שרק תהליך בהובלת ארצות הברית יוביל להתקדמות. ברגע שהפלסטינים ירצו לחזור לדבר, נהיה מוכנים, ובינתיים יש הרבה מה לעשות".

גבר בן 74 נהרג בנפילה מצוק בגליל המערבי

גבר בן 74 נהרג אמש (שישי) בנפילה מצוק במערת קשת סמוך לקיבוץ אדמית שבגליל המערבי. פרמדיקים של מגן דוד אדום שהגיעו לזירה נאלצו לקבוע במקום את מותו של הגבר, תושב כפר ערב אל עראמשה הסמוך. מסוק חילץ את גופתו. נסיבות האירוע נבדקות.

בנובמבר האחרון נהרג ליאון אהרונוב, בן 15 מנתניה, בנפילה מצוק בחוף הים בעיר, בעת שבילה עם חבריו. מחקירה ראשונית של משטרת מרחב השרון עלה כי ליאון ישב עם עוד כמה נערים על קצה המצוק בחוף סירונית, ומסיבה שטרם התבררה אחד מהם מעד ונפל לתהום. חבריו מיהרו להזעיק עזרה, וכוחות משטרה שהגיעו למקום תשאלו אותם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

אחרי יותר מעשור: קנצלר אוסטריה ירכיב ממשלה עם הימין הקיצוני

מנהיג השמרנים באוסטריה סבסטיאן קורץ הודיע אמש כי הגיע להסכם על הרכבת קואליציה עם מפלגת החירות מהימין הקיצוני המתנגדת להגירה. בכך צפויה אוסטריה להפוך למדינה היחידה במערב אירופה שבה תשלוט קואליציית ימין מובהקת. קורץ אמר לכתבים כי "אנחנו שמחים שהגענו להסכם. מחר ניידע את הנשיא על תכניתנו ועל הצוות שלנו".

קורץ, שהמפלגה השמרנית בהנהגתו זכתה ב-31.5% מקולות הבוחרים בבחירות שהתקיימו לפני חודש במדינה, צפוי למנות לסגנו את יו"ר מפלגת החירות, היינץ כריסטיאן שטראכה. מפלגת הימין הקיצוני תחזור לממשלה אחרי יותר מעשור באופוזיציה, בהמשך לקריאתו של הקנצלר המיועד לסיום השותפות הארוכה של מפלגתו עם הסוציאל-דמוקרטים.

קנדה: מיליארדר ואשתו נמצאו מתים בביתם; המשטרה: הנסיבות חשודות

המיליארדר הקנדי בארי שרמן ואשתו האני נמצאו הלילה (שבת) ללא רוח חיים בביתם שבעיר טורונטו. טרם התבררו נסיבות מותם של השניים, אך המשטרה המקומית מסרה כי הן "חשודות". כוחות החירום הוזעקו לביתם של השניים בסביבות השעה 12 בצהריים (שעון קנדה) וקבעו את מותם של השניים. גופותיהם עוד לא זוהו באופן רשמי ולא נמסר באיזה חדר בביתם הם נמצאו.

שרמן היה בן 75 במותו. הוא גדל בבית יהודי, ובשנות ה-70 ייסד את חברת "אפוטקס", יצרנית התרופות הגדולה ביותר בקנדה ומהגדולות בעולם. הונו הוערך לאחרונה בכ-3.7 מיליארד דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully