וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלית שבתה בת ה-9 נרצחה בידי אביה בטקסס: "רוצה שתיקבר בארץ"

14.12.2017 / 20:58

הילדה נרצחה בידי אביה, לאחר שההורים היו בסכסוך בהליך הגירושים ביניהם. כעת, האם פועלת להביא את גופת בתה לישראל: "אני רוצה לקחת אותה הביתה. אנסה להמשיך הלאה כשהבת שלי קרובה אליי"

זירת רצח חמישה שוטרים בידי צלפים בעת הפגנה בדאלאס, טקסס. 8 ביולי 2016. AP
"היא הייתה סקרנית, שמחה, פעלתנית". שוטרים בטקסס/AP

"היא איננה, אני המומה ואבלה", כך אמרה היום (חמישי) הישראלית שבתה בת התשע נרצחה בעיר אוסטין שבטקסס, ארצות הברית, בידי אביה. "היא הייתה יצירתית באופן יוצא מן הכלל. היא יצרה בצבע, בצמר ובחימר ובבית הספר המקצוע האהוב עליה היה אמנות. היא קרנה מוזיקה - הייתה שרה במקלחת, ניגנה בפסנתר ויוקולילי ושיתפה שירים עם אימא שלה", הוסיפה האם.

הבת נולדה בארצות הברית, אחרי שהוריה היגרו לשם ב-2005. לפי החשד, האב ירה הבוקר למוות בבתו ולאחר מכן התאבד. על פי דיווחים בתקשורת המקומית, הוריה של הילדה היו בעיצומו של הליך גירושים ובמאבק על קבלת משמורת על הבת.

האם הוסיפה כי "בתי נולדה באוסטין טקסס ב-11 ביוני 2008. הפעולה הראשונה שעשתה הייתה לחייך, ברגע הראשון שבו נולדה. היא הייתה תינוקת סקרנית, שמחה, פעלתנית וכך זה נמשך לאורך חייה. את מרבית זמנה מחוץ לבית בילתה בלהציל בעלי חיים שהלכו לאיבוד, באיסוף אבנים, עלים וצדפים, ובגילוי הסיפורים המיוחדים שמאחורי כל חפץ.

"אחד מהמאפיינים החמודים ביותר שלה היה כמה פיקחית היא הייתה. בגיל שנתיים, כשנאסר עליה לצפות בטלוויזיה בבית, היא החלה לצפות בסרטים בבית של חברים. גיליתי את זה רק כשהיא שכחה וזיהתה את נמו על כוס בסופרמרקט. היא הייתה גם מצוינת בלתקן את התחביר והאיות שלי באנגלית, היא עשתה זאת באדיבות אך בישירות", הוסיפה האם.

לדברי האם, "יותר מהכול, היא הייתה חברה, בת, נכדה, אחיינית, שכנה ותלמידה טובת לב וידידותית, תמיד היה אכפת לה מאחרים ותמיד רצתה לעזור. אם שני חברים היו מתווכחים, היא ניסתה לגשר ביניהם בהוגנות או העמידה דברים במקומם.

"באופן טראגי, היא איננה. אני המומה ואבלה, יחד עם משפחתי. רבים מכם יודעים שישראל היא המולדת שלי וגם שלנ", הוסיפה. "אוסטין הייתה פרק נפלא בחיינו המשותפים יחד ועתה אני רוצה לקחת אותה הביתה. היא תיקבר שם. אז, אני אנסה ליצור בית חדש ולהמשיך הלאה כשהבת שלי קרובה אליי".

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully