וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהיג חמאס: "אין מדינת ישראל כדי שירושלים תהיה בירתה"

בעצרת ענק בעזה לציון 30 שנה להקמת הארגון, אמר הנייה כי איש לא יכול לשנות את "זהותה של ירושלים" אחרי ההכרה של טראמפ. הוא אמר כי ארה"ב מבודדת בעולם בעקבות ההחלטה

אתר רשמי

ראש הלשכה המדינית של חמאס אסמאעיל הנייה אמר היום (חמישי) כי "איש לא יכול לשנות את זהותה" של ירושלים, בעקבות ההכרה של ארצות הברית בעיר כבירת ישראל. בעצרת שהתקיימה ברצועת עזה לציון 30 שנה להקמת הארגון, אמר מנהיג חמאס כי ממשלו של דונלד טראמפ "מבודד" מיתר העולם וקרא לו לבטל את ההחלטה. לדבריו, "אין מדינה כזו ישראל כדי שירושלים תהיה בירתה".

העצרת התקיימה ברקע המתיחות באזור ובדרום, אחרי עוד יממה של שיגורי רקטות מעזה לעבר שטח ישראל. לפחות 15 רקטות שוגרו מעזה מאז ההודעה של נשיא ארצות הברית בשבוע שעבר. אתמול יורטו שתי רקטות על ידי מערכת "כיפת ברזל" באזור עוטף עזה, ואחת נוספת התפוצצה בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול.

לקריאה נוספת בנושא
הארגונים הסוררים מרתיחים את השטח - וחמאס משחק באש

ראש הלשכה המדינית של חמאס אסמעיל הנייה ומנהיג חמאס בעזה יחיא סינוואר בעצרת לציון 30 שנה להקמת הארגון, 14 בדצמבר 2017. רויטרס
תוקפים את ארה"ב. מנהיגי חמאס, הנייה וסינוואר, בעצרת בעזה/רויטרס

אחרי השיגורים אתמול, כלי טיס של חיל האוויר תקפו הלילה שלושה מתקנים השייכים לחמאס, בהם מחנות אימונים ומחסן נשק. בנוסף לכך, סגרה ישראל את מעברי כרם שלום וארז עם הרצועה.

ההכרה של טראמפ איגדה נגדה את מדינות האזור, ואתמול קיים ארגון המדינות המוסלמיות כנס חירום באיסטנבול. בסיומו, קראו המנהיגים להכיר במזרח ירושלים כבירת פלסטין ואמרו כי ארצות הברית נסוגה מתפקיד המתווך בתהליך השלום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
עצרת לציון של 30 שנה להקמת חמאס ברצועת עזה, 14 בדצמבר 2017. רויטרס
אלפים השתתפו. עצרת חמאס בעזה/רויטרס
איש הזרוע הצבאית של חמאס בעצרת לציון 30 שנה להקמת הארגון בעזה, 14 בדצמבר 2017. רויטרס
איש הזרוע הצבאית של חמאס בעצרת/רויטרס

האזינו לאבי יששכרוף ב-103FM: "חמאס לא רוצה להצטייר כמונע ירי רקטות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully