וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האסטרואיד המוזר הזה הוא ההוכחה לקיומם של חייזרים?

15.12.2017 / 23:56

קבוצת חוקרים ומדענים, ביניהם סטיבן הוקינג, בודקת את "אומואמה", כוכב שביט מאורך וייחודי שנצפה לראשונה לפני כחודשיים, בניסיון להבין האם מדובר בכלל בחללית או במכשיר גישוש שנשלח על ידי חוצנים

אומואמואה - גוף בין כוכבי (אשר התגלה חולף דרך מערכת השמש בשנת 2017/Gemini Observatory

אסטרונומים החלו בסריקה של אסטרואיד מאורך ומוזר שחלף בחודש שעבר על פני כדור הארץ במערכת השמש. האסטרואיד המשונה קיבל את השם "אומואמה" (בהוואית - מסרים שהגיעו מרחוק) על ידי החוקרים שגילו אותו, כשמי שסורק אותו כעת על מנת לחפש בו טכנולוגיה חוצנית הם קבוצת חוקרי-חייזרים, בהנהגתו של המיליארדר הרוסי יורי מילנר. החוקרים מחפשים באמצעות טלסקופ משוכלל אחר גלי רדיו, ולטענת חלק מהם, קיים סיכוי שמדובר בחללית של חוצנים.

לפי הדיווחים בתקשורת, האסטרואיד הוא בצבע ורוד וצורת סיגר שטוח באורך 400 מטר והוא נצפה לראשונה בטלסקופ בהוואי ב-18 באוקטובר, ומאז נצפה 34 פעמים נוספות. הוא נע במהירות של 44 ק"מ לשנייה בכיוון הפוך מכדור הארץ.

"ככל שאני חוקר יותר את הדבר הזה, כך הוא נראה יותר מוזר", אמר פרופסור אבי לוב מאוניברסיטת הרווארד. "זה גורם לי לתהות האם מדובר במכשיר גישוש שנשלח על ידי חוצנים.

עוד בנושא:

האם נאס"א מסתירה את הירח כדי שלא נגלה על האפוקליפסה הקרובה?
"נאס"א שיקרה לנו": האם ה"סופר מון" חשף את האמת על הירח?

עצם מסתורי בשמיים - אומואמה כוכב שביט מאורך וייחודי. Gemini Observatory, אתר רשמי
מה זה, לעזאזל?/אתר רשמי, Gemini Observatory

הטלסקופ בו השתמשו נקרא טלסקופ Green Bank והוא נמצא במערב וירג'יניה, ארצות הברית. המעקב נמשך כעשר שעות, ומטרתו העיקרית הייתה למצוא הוכחה שמדובר בגוף שעבר הנדוס כלשהו, ולא בסתם עוד אסטרואיד ששט בחלל. מי שלקח חלק במחקר הייחודי הזה הוא לא אחר מסטיבן הוקינג, גם הוא חבר בקבוצת המדענים Breakthrough Listen, בה השקיע איש העסקים מילנר כ-100 מיליון דולר.

אתמול הסתיימה הסריקה הראשונית של העצם הזר בשמיים והתוצאה - עד כה לא נמצאו שום סימנים לחיים על האסטרואיד. גם צוות מדענים נוסף שסרק את האסטרואיד לא מצא שום דבר יוצא דופן בו, אולם לדברי פרופ' לוב "מדובר במשימת דיג. אתה זורק חכה ומקווה שמשהו ייתפס. יש לנו עוד מספר רב של חכות". שני הצוותים ימשיכו לחקור את אומואמה, אולם כיוון שהוא הולך ומתרחק מכדור הארץ במהירות מסחררת לא נותר להם זמן רב.

עוד באותו נושא

"חייתי על מאדים": ילד גאון טוען שחי על הכוכב האדום וזוכר פרטים מדהימים משם

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוא הולך ומתרחק מכדור הארץ במהירות מסחררת/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully