וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפי כדורי קרח מסתוריים ומרהיבים ביופיים נשטפו אל חופי רוסיה - ואף אחד אינו יודע מה הם

14.12.2017 / 10:14

גולשים מנסים לפענח מה מקור כדורי הקרח המסתוריים שנשטפו אל חופי רוסיה כשאחד הציע הסבר לא הגיוני במיוחד: "אלה ביצי לווייתן. חפשו אחר לווייתן מת בחוף. הם לרוב מתים אחרי שהם מטילים ביצים"

@yuriy_shakhov

תופעת טבע ביזארית ומרהיבה ביופייה אירעה בחופי רוסיה כשאלפי כדורי קרח צצו להם משום מקום על החוף, אולם כיצד הגיעו לשם ומה הם באמת אלו שתי שאלות שנותרו עדיין בגדר תעלומה. המראות הנדירים הללו תועדו ע"י עובר אורח במפרץ הפיני בצפון מערב רוסיה. הגולשים מיד העלו תיאוריות בנוגע למקור כדורי הקרח, שחלקם מגוחכות להפליא.

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

אימה בחוף הים: זו הסיבה בגללה אסור להאכיל ציפורים

לכתבה המלאה

התיאוריה המתקבלת על הדעת שייכת למומחה האקולוגי המקומי, איליה לוקין, שטוען כי כדורי הקרח נוצרו בגלל זיהום נפט במים. לדבריו, כדורי הקרח - שהגיעו לקוטר של 17 ס"מ - יכלו להיווצר משפיכה של כמות נפט רבה למים, אולם הוא לא יכול לקבוע זאת חד משמעית. היו עוד כמה שהציעו הסברים אפשריים לתופעה. זה שתיעד את האירוע, יורי שקוב, שיתף ברשת שלדעתו מדובר בכדורי שלג שמישהו זרק למפרץ. גולש אחר הציע שמדובר באבנים מכוסות קרח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלפי כדורי קרח מסתוריים נשטפו לחופי רוסיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

התיאוריה המשעשעת ביותר הייתה שמדובר בביצי לווייתנים. מי שהציע אותה ודאי לא זכר שלווייתנים הם יונקים שאינם מטילים ביצים. הוא כתב: "אלה ביצי לווייתן. אל תקשיבו לאף אחד וחפשו אחר לווייתן מת בחוף. הם לרוב מתים אחרי שהם מטילים ביצים". גולשים אחרים הסכימו עם התיאוריה של לוקין ובעיקר הביעו את התפעלותם מהמראות היפים האלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully