וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ אמסלם התלונן על איומים ברצח: "נחתוך לך את הלשון, אספסוף"

11.12.2017 / 17:40

יו"ר ועדת הפנים בכנסת, שקידם את הצעת החוק שנועדה למנוע מהמשטרה לסכם חקירות, פנה לקצין הכנסת והציג בפניו מכתב איומים: "אתה מלקק את התחת של ביבי, נרצח אותך"

צילום: ערוץ הכנסת, עריכה: יאיר דניאל

ח"כ דוד אמסלם (הליכוד) התלונן היום (שני) בפני קצין הכנסת כי קיבל ללשכתו איומים ברצח, לטענתו בעקבות שורת החוקים שהוא מבקש לקדם. לדבריו, נמסר לו כי הנושא בבדיקה וכי נבחנת האפשרות להצמיד לו אבטחה.

במכתב שהוצג בלשכתו של אמסלם, המשמש יו"ר ועדת הפנים שדנה בהצעת חוק ההמלצות, נכתב: "נחתוך לך את הלשון בה אתה מלקק את התחת של ביבי. אנחנו גם נרצח אותך אספסוף שכמוך".

מכתב איומים שהגיע לדוד אמסלם. -, מערכת וואלה! NEWS
המכתב שנמסר מח"כ אמסלם לקצין הכנסת/מערכת וואלה! NEWS, -

בדיון בחוק ההמלצות בשבוע שעבר אמר אמסלם: "זה לא ראש הממשלה, אני לא עושה לו שירות ואני לעולם לא משקר. אם הייתי צריך לעשות לו שירות, הייתי אומר לכם את זה ישירות". לאחר שנתניהו ביקש להחריג אותו מהחוק, החליט אמסלם לעכב את קידומו, ואמר כי ראש הממשלה שגה.

"החוק יהפוך לפרסונלי כי רק ראש המשלה אינו כלול בחוק", הוסיף אמסלם. "אשב עם היועץ המשפטי של הוועדה לראות איך לנסח. אדם מהסוג שהחוק בא להגן עליו מאבד את כל עולמו. כל עובד עירייה שנעצר, דואגים שכולם בעירייה ידעו. ננסח את החוק שיהיה חוק חברתי ממעלה ראשונה. הוא בא למנוע הפרת זכויות אדם בסיסית. אתם השמאלנים אלימים תמיד. לכם מותר הכול. לימין אסור".

דיון על חוק ההמלצות בועדת הפנים של הכנסת 3 בדצמבר 2017. נועם מושקוביץ, מערכת וואלה! NEWS
פנה לקצין הכנסת. דוד אמסלם/מערכת וואלה! NEWS, נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully