וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו מזועזעת: ילדה בת שש נחטפה, נאנסה - ונרצחה

במקרה אלימות מחריד נוסף נגד נשים, נרצחה בברוטליות ילדה שנלקחה מחלקה משפחתית במדינת המחוז הריאנה בצפון הודו. המשפחה דורשת מהמשטרה להביא את הרוצחים לצדק, והציבה לה אולטימטום

צילום: רויטרס, עריכה: אביב אירגז

(בווידאו: ישראלית שעברה אונס קבוצתי בהודו מזהה את רכב החשודים)

ילדה בת שש נאנסה ונרצחה בצפון הודו, במקרה נוסף שמזעזע את המדינה רוויות האלימות כלפי נשים. המשטרה עיכבה לחקירה כמה אנשים, בחשד למעורבות ברצח שאירע במדינת המחוז הריאנה.

גופתה של הילדה אותרה אתמול (ראשון) בסמוך לביתה, משם היא נחטפה ביום שישי בלילה. היקף הפציעות שממנה סבלה הילדה הזכיר לרבים את האונס הקבוצתי באוטובוס בבירה ניו דלהי ב-2012, שגרם להפגנות מחאה נרחבות, אך גם אלו לא הצליחו למגר את התופעה.

הממשלה הקימה צוות חקירה מיוחד בשל הלחץ הציבורי הכבד ללכוד את האחראים למעשה. תושבים מקומיים, בהם פעילים מקומיים ומנהיגים פוליטיים מהאזור, התאספו בכפר כדי להפגין. האם אמרה לרשת BBC בהינדי כי "עברו כבר 24 שעות והמשטרה לא לכדה אף אחד, אנחנו רוצים צדק".

המשטרה תחקרה שלושה קרובי משפחה, אבל טרם עצרה חשודים ולא מסרה פרטים נוספים בנושא. המשפחה דורשת כי החקירה תעבור לידי המשטרה הפדרלית, מאחר שהם לא סומכים על המשטרה המקומית.

לקריאה נוספת בנושא
הודו: אנסו צעירה - ורוצצו את גולגולתה כשאיימה לספר לרשויות
הודו: צעירה שעברה אונס קבוצתי - נאנסה שוב בידי אותם גברים

תושבים נושאים גופה של ילדה בת שש, שנאנסה ונרצחה בצפון הודו, דצמבר 2017. מנוג' דהקה, צילום מסך
מחכים למעצרים. בני משפחה ותושבים נושאים את גופתה של הילדה/צילום מסך, מנוג' דהקה

אביה של הילדה, אורג שטיחים, אמר כי הוא היה בדרך חזרה מהעבודה כשבתו נחטפה. כשאשתו התעוררה בבוקר, היא הבינה כי אחת מבנותיהם נעדרת. לזוג יש שלושה ילדים נוספים – שני בנים ובת.

המשפחה חיה בחלקה יחד עם ארבע משפחות נוספות, והמשטרה חושדת כי האחראים לאונס ולרצח הגיעו משיכון עוני סמוך. בתחילה, היא סירבה לשרוף את גופתה עד שהרוצחים ייתפסו. ההלוויה התקיימה רק אחרי שהמשטרה הבטיחה לה כי הם ייעצרו בקרוב.

המשפחה הציבה דד-ליין חדש למשטרה – עד השעה 11:00 ביום רביעי – לעצור את הרוצחים, אחרת הם יסלימו את המחאה שלהם.

הפגנה בעיר קולקטה, הודו, נגד אפליית הקהילה הטרנסג'נדרית, 10 בדצמבר 2017. רויטרס
האלימות נגד נשים משתוללת. הפגנה נגד אפליית הקהילה הלהט"בית בקלקוטה/רויטרס

בתקרית אחרת, נעצר אדם בחשד לאונס קבוצתי של נערה חולת סרטן במדינת המחוז אוטר פרדש שבצפון הודו. הנערה סיפרה כי היא נחטפה ונאנסה על ידי שני גברים, וכשהיא ניגשה לשכן כדי לבקש עזרה, הוא אנס אותה גם כן.

המודעות לאלימות המינית המשתוללת בהודו גברה אחרי האונס הקבוצתי ב-2012, שבמהלכו נרצחה סטודנטית בת 23. המעשה הצית ימים של מחאות ואילץ את הממשלה להקשיח את הענישה נגד אנסים, כולל עונש מוות. למרות זאת, מעשים דומים נגד נשים, נערות וילדות ממשיכים להתרחש ברחבי המדינה.

  • עוד באותו נושא:
  • הודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully