וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כחלון מסדר לנו הנחות וההטרדות המיניות רודפות את טראמפ:המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

11.12.2017 / 8:00

הצרכנים מרוויחים מההקלות עליהן הכריז כחלון, ירושלים גם במוקד פגישת נתניהו עם נציגי האיחוד האירופי , פוטין מבקר את אסד בסוריה, עלייה בדיווחים על התעללות בקטינים, טראמפ מואשם שוב בהטרדות מיניות והגרלה חלומית בליגת האלופות

צילום: רוני כנפו, ניב אהרונסון, גדעון צנטנר, אבי כהן,לע"מ, רויטרס, CNN עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

שר האוצר משה כחלון עושה זאת שוב ומכריז על שורה של הוזלות למוצרי צריכה. האמצעי הוא הורדת מכס על צעצועים, תמרוקים ואלקטרוניקה. דורון ארבלי, לשעבר ראש רשות המיסים על משמעות הצעדים לצרכנים.

ראש הממשלה נתניהו נפגש בבלגיה עם נציגי האיחוד האירופי כשברקע המחלוקת החריפה בנושא ירושלים. הכתבת המדינית טל שלו דיווחה מבריסל.

ביקור פתע של נשיא רוסיה פוטין אצל אסד בסוריה. פוטין מנצל את ההזדמנות להודיע שוב שהוא מסיג את כוחותיו. הפרשן אמיר אורן על הצעד .


יחידת האינטרפול בישראל עצרה היום את תומס יוסף גרוס המבוקש בארה"ב בחשד שרצח את אימו לפני 5 שנים.
הכתב לענייני משפט אמרי סדן דווח מבית המשפט בירושלים.

עליה משמעותית במספר הדיווחים על התעללות והזנחה של קטינים בישראל. דנה ירקצי הכתבת לעניני רווחה עם חשיפת הנתונים.

ההטרדות המיניות חוזרות לרדוף את הנשיא טראמפ והיום צפויה מסיבת עתונאים משותפת של מוטרדות הנשיא. עמרי נחמיאס, הכתב בוושינגטון, עם הדיווח.

מכירות הג'יפונים מטפסות והביקוש למכוניות משפחתיות המסורתיות הולך ויורד. מיצובישי החלה למכור בישראל את הג'יפון החדש שלה ה-ASX, קינן כהן, עורך וואלה רכב לקח אותה לנסיעת מבחן.

הרבה ישראלים הכירו את חנות הצעצועים הכי מפורסמת של ניו יורק אפ.איי.או שוורץ שהופיעה בסרט "ביג" ונסגרה. כעת היא נפתחת שוב, דניאל זירי דיווחה מניו יורק.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully