וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוענת שעשתה סקס עם 15 רוחות רפאים - וויתרה על גברים בשבילן

12.12.2017 / 11:02

צעירה בריטית סיפרה על החוויה המינית הראשונה שלה עם רוח רפאים שהובילה לעוד רומנים קצרים רוחות אחרות. לדבריה היא ויתרה לגמרי על גברים ושואפת להתעבר מאחת הרוחות שלה

ITV

צוות מנחי תכנית הבוקר הבריטית "ITV הבוקר הזה", פיליפ שופילד והולי ווילובי, לא הצליחו להסתיר את מבוכתם כשהמרואיינת בתכניתם סיפרה על הפעם הראשונה שקיימה יחסי מין עם רוח רפאים. אמית'יסט רלם בת ה-27, מדריכה רוחנית מבריסטול, אנגליה, קיימה לדבריה יחסי מין עם יותר מ-15 רוחות רפאים ומעדיפה אותן על גברים. היא סיפרה שהפעם הראשונה שחשה בנוכחות של יישות על טבעית בביתה הייתה לפני 12 שנה, כשהיא וארוסה דאז עברו לבית חדש. השתיים "פלירטטו" זו עם זו עד שאמית'יסט החליטה לקחת את מערכת היחסים שלהן צעד אחד קדימה ולהמתין לרוח בחדר האורחים כשהיא לבושה בהלבשה תחתונה סקסית.

אמית'יסט טוענת שהיא מעולם לא פחדה מהרוח אך חששה שהיא לא תסכים לקיים עמה יחסי מין. רגע לפני שנרדמה, היא הופיעה והדבר קרה. היא שחזרה את המפגש: "זה התחיל כאנרגיה רוחנית ואז זה עבר להיות פיזי. הרגשתי לחץ על הירכיים שלי ונשימות על הצוואר. תמיד הרגשתי מוגנת. קיימתי יחסי מין עם הרוח. אתה מרגיש את זה. קשה להסביר את זה. הרגשתי משקל, ליטוף, נשימה פיזית ואנרגיה". כשנשאלה אם הסקס הסתיים באורגזמה היא ענתה: "בשבילי כן".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמית'יסט רלם סיפרה שקיימה יחסי מין עם יותר מ-15 רוחות רפאים/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

אדם טוען שרוח רפאים של תינוק חצוי ראש רודפת אותו - ויש לו הוכחות מצמררות

לכתבה המלאה

לדבירה, היא ניהלה רומן עם אותה רוח במשך 3 שנים, כשארוסה היה בנסיעות עבודה. באחד המקרים הוא חזר הביתה מוקדם מהצפוי וראה דרך החלון צללית של גבר מעליה. זה מן הסתם הוביל לפרידה ביניהם. היא מודה שהכעיס אותה שרוח הרפאים מעולם לא הראתה לה את צורתה הגופנית בעוד ארוסה הצליח להבחין בה דרך החלון.

אתם בטח תוהים לעצמכם מה עלה בגורם היחסים של אמית'יסט והרוח - אז מצטערים להרוס לכם אבל גם הם כבר לא ביחד. לדבריה, השתיים היו מאוהבות אחת בשנייה אבל לאט לאט הסקס הופסק והרוח נעלמה, ממש כמו בזוגיות רגילה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המנחים פיליפ שופילד והולי ווילובי המומים מסיפורה של אמית'יסט רלם/מערכת וואלה!, צילום מסך

ומה צופן לה העתיד?

אמית'יסט מודה שהיא לגמרי ויתרה על גברים ומאז המשיכה לקיים יחסי מין אך ורק עם רוחות רפאים שונות וכן - היא מצליחה להבדיל ביניהן. המנחה ההמום, פיליפ שופילד, השיב לה: "אני יכול לתאר לעצמי שעשית לך שם בעולם הרוחות". כשנשאלה מה לגבי ילדים, היא אמרה שבעתיד היא תרצה להיכנס להריון מאחת הרוחות. "חקרתי מעט את נושא הריונות הרפאים. קיימת אפשרות שזו תהיה רוח, אבל לאנשים אין עדיין את הידע איך לגרום לזה לקרות", היא אמרה.

אמת'יסט היא לא היחידה שדיווחה על מערכות יחסים ביזאריות עם רוחות רפאים. גם הזמרת קאשה סיפרה שחוותה יחסי מין על טבעיים בעברה. חוקרת רוחות הרפאים אלכסנדרה הולצר אמרה: "אלה שדיווחו על קיום יחסי מין עם רוחות תיארו אותן ככבדות אבל לא חמות. הם הרגישו לחץ עליהם ואפילו חדירה, אבל לרוחות אין חום גוף", היא אמרה ל-HuffPost, "כשהם בחדר זו סביבה מאוד קרה". אולם, הפסיכותרפיסטית טינה רדזיסזוויקס אמרה שיתכן שאותם מפגשים מיניים הם למעשה תוצר של שיתוק שינה (שיתוק זמני של הגוף מיד לאחר ההירדמות או ההתעוררות). היא אמרה: "הזיות כאלה יכולות להרגיש מאוד אמיתיות וחייתיות. הן כוללות יכולת לממש, לראות ולשמוע. מתח, חרדה, דיכאון וטראומה יכולים לגרום לאנשים לפתח יותר הזיות מסוג זה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמית'יסט רלם סיפרה על החוויה המינית הראשונה שלה עם רוח רפאים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמת'יסט בטוחה שזה לא המצב אצלה. היא אמרה: "אני לא חושבת שזה הגיוני שמדובר בשיתוק שינה כי הרוח הראשונה שלי נהגה לעקוב אחרי בבית ולפתות אותי, אז לגמרי הייתי ערה". כמובן שהצופים לא הצליחו להישאר אדישים לסיפורה ההזוי של אמת'יסט ואחד אפילו עלה על תיאוריה מעניינת: "זה הכל תירוץ טוב לכך שארוסה תפס אותה במיטה עם גבר אחר... 'לא יקירי, זה לא מה שזה נראה. זו בכלל הייתה רוח'".

צפו בראיון המלא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully