וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: לא נמצאה תשתית ראייתית נגד רמי לוי וראש מועצת מבשרת ציון

11.12.2017 / 10:50

היחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433 הודיעה כי אין תשתית ראייתית להעמדה לדין נגד בעל רשת המרכולים. מסקנות דומות התקבלו גם בעניינו של ראש המועצה יורם שמעון ואיש העסקים אמיר הוכברג. לפני כשלושה חודשים המשטרה פתחה בחקירה נגד השלושה בחשד למרמה והפרת אמונים

צילום: צלמי וואלה!NEWS וסרטוני גולשים, עריכה: יאיר דניאל

(בווידאו: חקירת רמי לוי , ספטמבר)

המשטרה הודיע היום (שני) כי לא נמצאה תשתית ראייתית להעמדה לדין נגד יורם שמעון, ראש המועצה המקומית מבשרת ציון ואיש העסקים רמי לוי, בחשד לעבירות מרמה והפרת אמונים. בנוסף נמצא כי אין תשתית ראייתי גם בעיניינו של איש העסקים אמיר הוכברג ששמו הועלה במהלך חקירת הפרשה.

לוי ושמעון נחקרו לפני כשלושה חודשים בחשד לעבירות הקשורות בהתנהלות המועצה מול בעלי הקניון שבשטחה המוניציפאלי ומול מנהל העיתון המקומי, המסקר את הרשות. החוקרים חיפוש במשרדי המועצה, תפסו מסמכים ועיכבו לחקירה את אחד מחברי המועצה. תיק החקירה יועבר בימים הקרובים לפרקליטות לצורך עיון והחלטה.

לקריאה נוספת:
חשד לעבירות מרמה: רמי לוי וראש מועצת מבשרת ציון נחקרו
יחס בעייתי ועסקים מפוקפקים: כך הסתבך רמי לוי - "רובין הוד" של הצרכנים

רמי לוי בעלי רשת מרכולים. קובי אליהו
לא נמצאה תשתית ראייתית. רמי לוי/קובי אליהו

בשנים האחרונות עלה שמו של לוי בכמה פרשות, אחת מהן בחודש מאי האחרון, אז הוגשה תביעה נגזרת מטעם בעלי מניות בחברת רמי לוי, שבה נטען כי אישר שורה של עסקאות בניגוד לדין וכי קיים ניגוד עניינים בין תפקידו כמנכ"ל החברה, לבין היותו בעל נכסי נדל"ן המשכיר נכסים לחברה.

במקביל, ולאורך השנים, צצו פרסומים רבים שעסקו ביחסו של לוי לעובדיו ובהתנהלות כוחנית לכאורה בעולם העסקי. בין לוי לחלק ממתחריו פרצו עימותים משפטיים. ב"דה מרקר" נחשף כי לוי אף מצוי בסכסוך משפטי עם חברת "הגיחון" בגין מחלוקת על חוב של מיליוני שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully