וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאבטח זינק כדי לנטרל את המחבל בתחנה המרכזית בירושלים - והותקף בעצמו

11.12.2017 / 10:23

מנהלת משמרת האבטחה בתחנה המרכזית בירושלים הבחין במהירות במחבל שמנסה להימלט מזירת הפיגוע. אלא שאז, נהג המונית יוסף בן אמו, שחשד כלל שמדובר בתגרה, הגיע במהירות למקום כדי להפריד בין השניים - והכה את המאבטח. צפו בתיעוד

צלמים זמניים מורשים

מצלמות האבטחה תיעדו את הרגעים הקשים, בהם המחבל שהגיע אתמול (ראשון) לתחנה המרכזית בירושלים, תוקף בסכין את המאבטח אשר אלמליח בפלג גופו העליון ונמלט במהירות מהמקום. בתיעוד אחר, ניתן לראות את אחראי משמרת המאבטחים רודף אחרי המחבל ונאבק עמו בניסיון לנטרלו.

אלא שאז, כך על פי תיעוד מצלמות האבטחה, דווקא המאבטח שהתעמת בידיו עם עם המחבל, נאלץ לספוג מהלומות חזקות, כשנהג המונית יוסף בן אמו נכנס לתמונה. בן אמו, שככל הנראה לא הצליח להבין מהו המקור להמולה שפרצה סמוך לתחנה, זינק אף הוא במהירות למקום משום שחשד שמדובר בתגרה על רקע אחר.

לקריאה נוספת:
שיפור במצבו של המאבטח שנפצע בפיגוע בירושלים: "התפללו למענו"
המחבל מירושלים כתב בפייסבוק: "הדם יזרום למען המולדת"
עבר בידוק - ודקר במפתיע: תיעוד הפיגוע בתחנה המרכזית בירושלים

תיעוד מנטרל המחבל סופג מכות מאזרח שחשב שמדובר בקטטה_11.12.17_אביעד בללי_ללא קרדיט_מלא. עריכה: אביעד בללי, מערכת וואלה! NEWS
תיעוד רגעי נטרול המחבל/מערכת וואלה! NEWS, עריכה: אביעד בללי

תוך דקות ספורות נראה בן אמו רוכן לעבר השניים, והחל לעשות שימוש בכוח כדי להפריד ביניהם. בשלב זה, בן אמו לא ידע שמדובר בניסיון לנטרל מחבל והוא ניסה להרחיק את המאבטח מהאזור, אולם תוך זמן קצר התברר לו במה מדובר והוא הצטרף למאמצי הנטרול.

מצבו של המאבטח אשר אלמליח, שנפצע קשה בפיגוע הדקירה בתחנה המרכזית בירושלים, השתפר במהלך הלילה (שני) והוא החל להראות סימני התעוררות ראשוניים. עם זאת, הוא טרם יצא מכלל סכנה. אלמליח, בן 46 תושב ההתנחלות אדם, פונה אתמול לבית החולים שערי צדק בעיר במצב קשה, וטופל בעודו מורדם ומונשם במחלקה לטיפול נמרץ.

אתמול פרסמה חלי בן הרוש, גרושתו של אלמליח, פוסט ברשת החברתית בו קראה להמונים לשאת תפילה למען בעלה לשעבר. "יושב במרומים – שמע תפילתי, פונה את הלבש שלך בורא עולם, תרחם על נשמתו של אשר אלמליח... די לכאב, די לדמעות. אין בי עוד טיפת כוח לכאוב. תחרם על נשמת הבן שלי ואל תתן לו לכאוב על אבא שלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

בן אמו הודה: "חשבתי שהולכים מכות, אז הפרדתי"

במהלך הלילה פשטו כוחות צה"ל מהחטיבה המרכזית (חטמ"ר) בקעה ועמקים לצד כוחות שב"כ על ביתו של המחבל שביצע את הפיגוע בבירה. במהלך הפשיטה תחקרו הכוחות את בני משפחתו של המחבל ואף חיפשו אחרי חומרי הסתה.

המחבל, יאסין אבו קרעה, בן 24 מאזור שכם, לא החזיק בהיתר כניסה לישראל. הוא נעצר על ידי כוחות הביטחון אחרי שנהג מונית ושוטר רדפו אחריו ועצרו אותו. הוא הועבר לחקירת השב"כ. "למען אללה קמנו, להחזיר את תהילת הדת ולקדש את אל-אקצא", כתב בפייסבוק המחבל שעות לפני הפיגוע. "הדם יזרום מאתנו, דמנו זול בשבילך מולדתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully