וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טשטש את אמו - ודקר: נעצר תושב הרצליה המבוקש בארה"ב בגין רצח

יחידת האינטרפול עצרה את תומס יוסף גרוס, בן 63, לבקשת הרשויות האמריקניות ואישור שרת המשפטים להביאו לדיון כדי להכריז שהוא בר הסגרה. הרצח אירע ב-2012 במוסך ביתו של גרוס. שכנתו: "אדם חביב וחייכן שתמיד אומר שלום"

צילום: גדעון צנטנר, אתר הפורומים המשפטיים ו-Suncoast News Network, עריכה: אביעד בללי ושניר דבוש

תושב הרצליה בן 63 נעצר אתמול בעקבות בקשת ארצות הברית להסגירו בגין רצח אמו. תומס יוסף גרוס נעצר על ידי יחידת האינטרפול בשיתוף מרחב ירקון, והוא יובא הבוקר (שני) לדיון בבית המשפט המחוזי בירושלים. זאת לאחר ששרת המשפטים איילת שקד הורתה לפרקליטות להביאו לצורך הכרזתו בר הסגרה.

גרוס מואשם בארצות הברית כי רצח את אמו אינה גרוס, בביתה בלייקווד רנץ', פלורידה. על פי הרשויות האמריקניות, בלילה שבין ה-9-8 לינואר 2012, הוא טשטש את אמו, שהייתה בת 87, באמצעות סם שינה, ואז הניח במכוניתה שבמוסך הבית. לאחר מכן, הוא דקר אותה למוות בסכין. למחרת, הוא הזעיק את כוחות ההצלה וטען כי מצא את גופתה של אמו במוסך.

עוד בוואלה! NEWS
אשתו של ביטן והקבלנים המקורבים: היומן שחושף את הקשר בין החשודים בשחיתות
המלך קרא לסוף החרם הערבי, ומשלחת מבחריין הגיעה לביקור נדיר בישראל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אינה גרוס וסמואל גרוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחותו, אלן גרת', סיפרה כי הוא ביקר את אמו אחרי שהשתתף באזכרה של אביו, שמת שנתיים קודם לכן. הוא התקשר לגרת' כדי לספר לה שאמם מתה, וזמן קצר לאחר מכן הוא עזב לישראל. הוא חי עם אשתו ועם בתם, ויש לו שני בנים מנישואים קודמים.

בהמשך, הוצא נגד גרוס צו מעצר והוא הואשם ברצח לפני שלוש שנים. אחותו סבורה כי הוא רצח את אמם בגלל כסף, ולפי מסמכים שהוגשו לבית משפט, עלה כי הוא קיבל עשרות אלפי דולרים כדי שיוכל לשלם על ביתו על ילדו. "טום היה מחוק כלכלית", סיפרה אחותו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עו"ד אייל בסרגליק, סנגורו של גרוס, הכחיש את המיוחס לו. "מרשי שוחרר על ידי הרשויות בארצות הברית ללא כל תנאי לאחר חקירה", אמר. "דרכונו הוחזר לו ואמרו לו כי אין כל חשד נגדו. הוא נסע לארצות הברית לרגל אירוע לאביו. הוא זה שביצע החייאה באימו. הוא זה שהודיע למשטרה והוא עבר פוליגרף שמאושש באופן מוחלט את גרסתו. על אף שיש לו עורך דין בארצות הברית, מעולם לא נאמר לו כי הוא דרוש לחקירה. מרכז חייו אישתו ובתו בארץ ואנו נאבק על כך שאין הצדקה להסגירו".

דבורה, שכנתו של תומס גרוס בהרצליה שוחחה עם וואלה! NEWS ואמרה כי מדובר ב"אדם חביב, חייכן, שתמיד אומר שלום ומתעניין". לדבריה, "הוא חי עם בת הזוג שלו ועם ילדה שלומדת בבית ספר יסודי. בחיים לא הייתי מאמינה שיופנו נגדו חשדות ברצח. זו סיטואציה מפחידה".

(עדכון ראשון: 8:46)

ביתו של תומס גרוס החשוד ברצח אימו, הרצליה, 11 בדצמבר 2017. אבי כהן
ביתו של גרוס בהרצליה, היום/אבי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully