וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבית הלבן: ביטול הפגישה עם פנס - פספוס נוסף של הפלסטינים

11.12.2017 / 2:46

דוברו של סגן נשיא ארצות הברית הביע "צער" על כך שהרשות ביטלה את הפגישה המתוכננת בזמן הגעתו של פנס לאזור בהמשך החודש בשל ההכרה בירושלים. "נמשיך במאמצים להשיג שלום"

רויטרס

הבית הלבן הביע אתמול (ראשון) "צער" על החלטת הפלסטינים לבטל את הפגישה עם סגן נשיא ארצות הברית מייק פנס במהלך ביקורו הקרוב באזור בעקבות הכרתו של הנשיא דונלד טראמפ בירושלים כבירת ישראל.

"זה מצער שהרשות הפלסטינית מחמיצה פעם נוספת הזדמנות לדון בעתיד האזור, אבל הממשל לא מורתע מהמשך המאמצים להשיג שלום בין ישראל לפלסטינים", אמר ג'רוד אייג'ן, סגן ראש הסגל והדובר של פנס. "הצוות שלנו ממשיך בעבודה הקשה לגבש תכנית".

לקריאה נוספת בנושא
נתניהו למקרון: "פריז היא בירת צרפת, ירושלים - בירת ישראל"
שגרירת ארה"ב באו"ם: סוגיית ירושלים תיקבע רק בהסכם בין הצדדים

הנשיא דונלד טראמפ וראש הרשות אבו מאזן בפגישתם בבית לחם 23 במאי 2017. AP
טראמפ ואבו מאזן, מאי/AP

ברמאללה זעמו על וושינגטון לאחר ההכרזה של טראמפ בשבוע שעבר, ואמרו כי היא אינה יכולה להיות יותר מתווך הוגן בתהליך השלום. יו"ר הרשות אבו מאזן ייפגש מחר בקהיר עם הנשיא עבד אל-פאתח א-סיסי ועם מלך ירדן עבדאללה, בפסגה משולשת שבה ידונו על ההתפתחויות באזור.

פנס ינחת בישראל ב-18 דצמבר, כחלק ממסע אזורי שיכלול גם את מצרים, אך לא את הרשות כפי שתוכנן. במהלך הביקור הוא צפוי להיפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ועם הנשיא ראובן ריבלין וצפוי לשאת נאום בכנסת.

(עדכון: 21:46)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully