וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו יד אלוהים בשמים? האשליה האופטית שתחסיר פעימה מלבכם

13.12.2017 / 10:46

ידיו הגדולות של "אלוהים" תועדו על רקע עננים שחורים בשמי קווינסלנד, אבל האם זה באמת אלוהים שנגלה בפנינו ואם כן - למה דווקא באוסטרליה?

REDDIT

תושב העיר מאקאי שבקווינסלנד, אוסטרליה, צילם את מזג האוויר הסוער שהפך את שמי העיר לשחורים ממש. התיעוד המרהיב שלו מציג ענני סערה כהים כשתחתם שדות ירוקים זוהרים. אבל כשהצלם פרסם את הסרטון ברשת, הצופים התעלמו כמעט לגמרי מהנוף עוצר הנשימה שצילם כדי לדבר על מה שבאמת יוצא דופן בסרטון הזה - ידיים גדולות שמופיעות בשמים.

אז האם אלה ידיו הגדולות של אלוהים שנגלה בפנינו בזמן סערה? אז מן הסתם שלא. אלה ידיו הממוצעות של הצלם שמשתקפות דרך שמשת הרכב ומתמזגות באופן כמעט מושלם עם השמים האפורים. ההשתקפות יצרה אשליה אופטית באמת מרהיבה שלרגע אחד הצליחה לבלבל אנשים לחשוב שאלוהים בכבודו ובעצמו הופיע בשמים.

יד אלוהים בשמיים. REDDIT, צילום מסך
ידי אלוהים בשמי אוסטרליה?/צילום מסך, REDDIT

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

הזייה: האם תצליחו להבין מה מתרחש באשליית הכוסות המטורפת?

לכתבה המלאה

הסרטון צבר אלפי צפיות ברשת ומשתמשי רדיט התקשו להסתיר את ההתלהבות שלהם ממנו. "זה אלוהים עם מצלמה גדולה?" כתב אחד בתגובות ואחר הוסיף: "סופות צפון קווינסלנד הם באמת משהו אחר". בינתיים באתרים מחו"ל מיהרו לדווח שהאשליה בלבלה אנשים וגרמה להם להאמין שאלו ידיו של אלוהים, אבל כמו שאחד מהגולשים כתב בתגובה: "אף אחד כאן לא מבולבל. אתה צריך להיות אידיוט כדי לחשוב שאלה ידיו של אלוהים".

צפו בתיעוד המלא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully