וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלמנה ששכבה עם 100 עם גברים נשואים "כדי להציל את הנישואים שלהם"

11.12.2017 / 9:51

היועצת הפיננסית גוונית' לי איבדה את בעלה לפני עשר שנים. מאז היא נרשמה לאתר היכרויות של גברים נשואים, שכבה עם לפחות מאה מהם ויש לה מסקנות מאוד, מאוד מעניינות

המאהבת הסדרתית ששכבה עם למעלה מ-100 גברים נשואים: "בגידה זה בגנים שלנו"/צילום: גווינת' לי

מוות של בן זוג הוא אף פעם לא דבר קל, ולכל אחד יש דרך אחרת להתמודד איתו. גוונת' לי, למשל, איבדה את בעלה רוברט למחלת הסרטן לפני 10 שנים, ומאז היא מתמודדת עם האובדן בצורה מפוקפקת למדי.

היועצת הפיננסית בת ה-47 נרשמה לאתר היכרויות דיסקרטיות של אנשים נשואים, ומאז, לטענתה, קיימה רומנים עם למעלה מ-100 גברים. "אני יודעת שהרבה אנשים לא יאהבו את מה שאני עושה, אבל אין לי חרטות בגלל שאני באמת חושבת שאני עוזרת לזוגות להישאר ביחד", אמרה ל"דיילי מייל". "כל כך הרבה נישואים בבריטניה נמצאים במשבר, בעיקר של זוגות עם ילדים. הם היו ביחד 10-15 שנה והיו עסוקים עם החיים המלחיצים שלהם. עבור הרבה נשים, הסקס הופך להיות רוטינה".

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

תאונה אחרי תאונה: הרגע בו המאהבת והחברה נפגשו בבית החולים

לכתבה המלאה

"זה בסדר עבור נשים שמוצאות סיפוק בחברים ובגידול ילדים, אבל זה מותיר את הגברים משתוקקים לסקס וריגוש. הם לא רוצים לעזוב את הנשים והילדים, אבל כן רוצים לשחרר את כל התסכול העצור הזה", היא הסבירה ואז אמרה: "אני הפתרון המושלם עבורם. אנחנו יכולים לצאת וליהנות והם יודעים בביטחון מלא שלא אופיע על מפתן הדלת שלהם או שאלשין ואדרוש שיתגרשו. אני רק רוצה קצת כיף וסקס מצוין, וזה מה שהם רוצים ממני".

גוונת', דוגמנית לשעבר, סיפרה שרוב הגברים שהיא פוגשת אמידים למדי. היא קיימה רומנים עם גברים בכל רחבי העולם, לעתים עם שניים או שלושה במקביל. "לשכב עם מישהו חדש יכול להיות טוב לנישואים. זה מוריד את הלחץ מנשים רבות שמרגישות שהליבידו שלהן מת, ומשאיר את הגברים מרוצים", הוסיפה. "גם ההיפך יכול להיות נכון. הרבה נשים מקיימות רומנים בזמן שהגברים נאמנים".

ומה באשר אליה? "אני שמחה כשאני בקשר אחד, ופגשתי גברים לתקופות ארוכות. אבל רוב הזמן אני שחקנית חופשית. פגשתי גבר אחד שלאשתו אין עניין בסקס. היא יודעת שיש לו רומנים אבל לא רוצה לדעת את הפרטים. היא מעלימה עין. אצל גבר אחר הסקס מת לאחר שנולד לו ילד נכה. כל האנרגיות של האישה הלכו לטיפול בילד. הוא נאמן לאשתו, אבל צריך להשתחרר מדי פעם".

באתר המדובר, למקרה שתהיתם, יש למעלה ממיליון אנשים במאגר, מאז נפתח ב-2003.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully