וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם נאס"א מסתירה את הירח כדי שלא נגלה על האפוקליפסה הקרובה?

11.12.2017 / 9:13

אחרי אינספור תיאוריות על סוף העולם - שלא התגשמו מן הסתם - תיאוריה חדשה טוענת שהכוכב המסתורי ניבירו בכל זאת עושה את דרכו לכדור הארץ וצפוי להשמיד את כולנו - אבל נאס"א עושה הכל כדי לטייח את זה. לא תאמינו איך

צילום: צלמי וואלה!NEWS, רויטרס, AP ו-CNN, עריכה: יוס אלטר

בסרטון – ככה נראה הסופר מון. או שלא?!?

מאט רוג'רס, התיאורטיקן שהתעקש שהחיים על כדור הארץ יגיעו לקיצם ב-19 בנובמבר בעקבות סדרת רעידות אדמה, מסרב להניח לנו עם הנבואות ההרסניות וההזויות שלו - והפעם הוא חוזר עם תיאוריה הזויה במיוחד שעל אף היותה אבסורדית לחלוטין מצליחה שוב לשכנע את מאמיניו. אז ככה, נכון לעכשיו - לדבריו - עדיין אין תאריך לאפוקליפסה אבל היא צפויה לקרות "בעתיד הקרוב". איך? בידי כוכב ניבירו המפורסם (שעד כה אין שום עדות ממשית לקיומו) שעושה את דרכו אלינו וכבר ממש קרוב אלינו.

איך זה שאנחנו לא רואים את הכוכב שבדרך? שימו לב לתיאוריה החדשה שלו: נאס"א, באישור הממשל, מרססת לכאורה כימיקלים לשמיים ומשתמשת במחזירי אור כדי לטשטש ולהסתיר מעינינו את הכוכב ההרסני. לדבריו, מה שאנחנו רואים כל ערב מעלינו בשמים הוא לא באמת הירח, אלא סוג של השתקפות שלו דרך "מסך עשן". אשפוז דחוף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התיאורטיקן מאט רוג'רס טוען שזה אינו הירח/מערכת וואלה!, צילום מסך

רוג'רס מאמין שמנהיגי העולם מנסים להסתיר את האמת על כוכב ניבירו (שנקרא גם כוכב אקס) במטרה למנוע פאניקה המונית. בסרטון חדש, בו הוא מציג תמונות של הירח שצולמו מאוסטרליה, נראה רוג'רס מנסה להדגים עד כמה הירח ומה שסובב אותו אינם נראים כבדרך כלל. הוא אמר: "כשאנחנו מרימים מבט מעלה אנחנו צריכים לראות את הירח, לא את אלומת האור הזאת. אני מאמין שהם משתמשים במחזיר אור אחר שם למעלה – זה נראה בהחלט מוזר. זה לא הירח".

הוא הוסיף: "ראיתי את הירח בתמונות ממצלמת אינטרנט ואפילו עם משקפת. הירח לא גורם לשמים כחולים זוהרים כאלה סביבו. אנשים אומרים שהם לא מצליחים לראות את הכוכבים בלילה בגלל האור החזק. זה בהחלט - וללא צל של ספק - לא הירח. הוא בהיר מדי ולבן מדי".

עוד באותו נושא

רב מציג הוכחה מהתנ"ך שסוף העולם יגיע החודש - ורק מדינה אחת תשרוד

לכתבה המלאה

צפו בהסבר שלו:

הטענות הביזאריות שלו מקבלות באופן מפתיע (או שלא) הרבה תמיכה. אחת כתבה בתגובה: "כן מאט, אתה צודק. שוב הממשלה מנסה להסתיר מאתנו את האמת". אחרת הוסיפה: "הציבור מודע לטיוח של נאס"א. שלחתי מייל לנשיא שלנו וביקשתי ממנו שיספר לנו את האמת. אנחנו המצביעים ששמנו אותך בתפקיד. אני מקווה שכולכם תעשו את אותו הדבר. הישארו בטוחים".

כמה שעות לאחר פרסום הסרטון של רוג'רס, אדם אחר דחה את התיאוריות שלו עם סרטון תגובה וביקש ממאט להסביר מדוע אחרים מצליחים להשיג תמונות ברורות של הירח. הוא טוען שהסיבה היחידה שהירח כל כך בהיר בתמונות של מאט היא בגלל בעיית תאורה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האור הכחול סביב הירח חשוד בעיניו/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחודש שעבר נאס"א נאלצה לדחות את תיאוריית סוף העולם אחרי שרבים פנו אליה בנושא. החוקר דייוויד מוריסון אמר: "אתם מחפשים אצלי הסבר הגיוני לרעיון לגמרי לא הגיוני. אין שום כוכב אקס, מעולם לא היה וכנראה אף פעם לא יהיה, אבל איכשהו התיאוריות ממשיכות לצוץ שוב ושוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully