וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שוברות שתיקה": איש השנה של מגזין טיים - קמפיין "מי טו"

המגזין היוקרתי בחר בנשים ש"שברו שתיקה" והציתו את הקמפיין שחשף דמויות משפיעות רבות שהיו מעורבות בהטרדה מינית. טראמפ, איש השנה אשתקד, היה בין המועמדים הנוספים ברשימה הסופית

מתוך עמוד הפייסבוק של המגזין "טיים":

המגזין האמריקני טיים בחר היום (רביעי) ב"שוברות השתיקה", הנשים שהולידו את קמפיין "מי טו (MeToo#)", לאיש השנה של 2017. הקמפיין נגד הטרדות מיניות החל בעקבות פרשת המפיק ההוליוודי הארווי ויינשטיין, שהואשם על ידי נשים רבות באונס ובתקיפות מיניות.

מאז, מיליוני נשים - וגם גברים - ברחבי העולם חשפו ברשתות החברתיות את סיפוריהן, שחשפו עוד דמויות משפיעות רבות, שמאז שילמו על כך בקריירה שלהן. ההכרזה על הזוכות נמסרה בתכנית "היום" של רשת NBC, שפיטרה לאחרונה את המגיש הוותיק מאט לואר בעקבות טענות רבות להטרדה מינית.

התואר, שבאופן רשמי מכונה כבר "אישיות השנה", מוענק לאיש, לאישה, לארגון או לרעיון שהייתה לו את ההשפעה הרבה ביותר - לטוב או לרע - בשנה החולפת. הוא מוכרז ברציפות מאז 1927.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"שוברות שתיקה". שער המגזין של "טיים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בין המועמדים הנוספים היו נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ - שנבחר בשנה שעברה - יורש העצר של ערב הסעודית מוחמד בן סלמאן, מנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ונג און או התובע המיוחד בחקירת המעורבות הרוסית רוברט מולר.

בין השמות האחרונים ברשימה הסופית של המגזין היו גם פטי ג'נקינס, במאית הסרט "וונדרוומן", "החולמים" - כינוי לילדי מהגרים לא-חוקיים בארצות הברית שמעמדם המיוחד נמצא בסכנה, וכן שחקן הפוטבול האמריקני קולין קופרניק, שהוביל את המחאה נגד טראמפ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
המגזין "טיים" בחר בנשיא ארצות הברית הנבחר, דונלד טראמפ, לאיש השנה לשנת 2016. דצמבר 2016. טוויטר, צילום מסך
שער המגזין בשנה שעברה/צילום מסך, טוויטר

בשבוע שעבר טען טראמפ כי הוא "ויתר" על הפרס, אחרי שלטענתו המגזין דרש ממנו ריאיון בלעדי. עם זאת, במגזין דחו את דבריו וטענו כי הם לא מגיבים על הזוכים בפרס עד לתאריך שבו הוא מוכרז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully