וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר יותר מ-12 שעות: הסתיימה חקירתו השנייה של ח"כ ביטן

6.12.2017 / 20:55

יו"ר הקואליציה נחקר במסגרת פרשת השחיתות בראשון לציון בחשד לעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים בקידום עסקים של קבלנים, ובהם בני משפחת הפשע ג'רושי. ראש מועצה אזורית במרכז נחקר גם הוא. פרקליטו: "חש הקלה להגיע לחקירה, הגרסה שלו הגיונית"

צילום: מאצי'י הוף עריכה: תום זואילי

בתום יותר מ-12 שעות הסתיימה חקירתו של יו"ר הקואליציה דוד ביטן במשרדי יחידת להב 433 בלוד. ביטן נחקר היום (חמישי) בפעם השנייה במסגרת חקירת החשדות לשחיתות בעיריית ראשון לציון. הוא חשוד בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים. שני חשודים נוספים הגיעו בשעות הצהריים לחקירה במסגרת הפרשה, בהם ראש מועצה אזורית באזור המרכז.

פרקליטו של ביטן עו"ד אפרים דמרי אמר הבוקר: "הוא חש הקלה גדולה מאוד להגיע לחקירה, הוא רוצה להגיע לחקירה ולפזר את העננה שמרחפת מעל ראשו ואת חרושת השמועות בתקשורת ובמדינת ישראל". לדברי עו"ד דמרי, ביטן "ימסור גרסה מסודרת לחוקרים שלו, יענה על כל השאלות, ואם יזומן שוב, יגיע. הגרסה שלו הגיונית מאוד ויש לו תשובות שמניחות את הדעת של החוקרים וגם של כלי התקשורת".

לקריאה נוספת:
חשוד לצד חשוד: הפגישה של ביטן וראש משפחת ג'רושי ברמלה
ביטן לוואלה! NEWS: "אני עוד בתפקיד - לא הלכתי לשום מקום"
"השוטר הרע" לא יזכה לטוב: הסיכון הכבד שלוקחים חוקרי נתניהו וביטן

דויד ביטן בדרך לחקירתו השנייה 6 בדצמבר 2017. מגד גוזני / "הארץ", מערכת וואלה! NEWS
ביטן ברכבו בדרך לחקירתו השנייה, הבוקר/מערכת וואלה! NEWS, מגד גוזני / "הארץ"

החקירה שזכתה לכינוי "תיק 1803" מתנהלת זה יותר משנה באגף החקירות והמודיעין, בחשד לקידום עסקים של קבלנים. חוקרי המשטרה פשטו ביום שני על משרדי העירייה ואספו מסמכים רבים. במסגרת החקירה נעצר גם ראש עיריית ראשון לציון דב צור, שמעצרו הוארך בחמישה ימים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ח"כ דוד ביטן נחקר במשך 13 שעות בלהב 433 בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים. צילום: אבי כהן, עריכה: ניב מעוז, מערכת וואלה! NEWS
ביטן ביציאה מהחקירה ביום שני/מערכת וואלה! NEWS, צילום: אבי כהן, עריכה: ניב מעוז

אתמול ביקש ביטן להזים את השמועות על פרישתו מהתפקיד יו"ר הקואליציה בעקבות החקירה המתנהלת נגדו, ואמר על הח"כים שמתכוננים להחליפו: "זה טבעי בפוליטיקה. אנשים מנצלים מצבים. אבל אני פה ולא הלכתי לשום מקום".

בשיחה עם וואלה! NEWS, נשאל אם שב לתפקד כרגיל, וענה: "למה לא?". לשאלה מי ינהל את הקואליציה היום, אמר: "יש לנו בסך הכול עשרה סעיפים, אל תדאג. נסתדר. יהיה בסדר". עוד אמר: "אני מרגיש מצוין. תמיד הייתי רגוע וגם עכשיו וגם בעוד חודש". לדבריו, "כשיהיה לי מה להגיד אני יודע לעשות את זה לבד. אני סומך על המשטרה גם החקירה".

שלשום נחקר ביטן במשך יותר מ-13 שעות במשרדי להב 433 בחשד לעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים. גם אשתו חגית נעצרה במסגרת חקירת הפרשה, ותושאלה לגבי שני מיליון שקלים שהתגלו בחשבונה. בית משפט השלום בעיר שחרר אותה לחמישה ימי מעצר בית.

(עדכון ראשון: 8:57)

פרשת השחיתות בראשון לציון – החשודים הבולטים (מעודכן). -, מערכת וואלה! NEWS
פרשת השחיתות בראשון לציון – החשודים הבולטים (מעודכן)/מערכת וואלה! NEWS, -

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully