וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד שטען כי זו "חובה לאומית לאנוס נשים עם ג'ינס קרוע" - קיבל את עונשו

7.12.2017 / 23:58

עורך הדין המצרי שאמר במהלך תכנית אקטואליה שזו "חובה פטריוטית" להטריד מינית נשים שלובשות בגדים שחושפים את גופן - נידון לשלוש שנות מאסר וקנס כספי

צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של Al-Assema,

עורך הדין המצרי נביה אל ווחש החל השבוע לרצות שלוש שנות מאסר שקיבל אחרי שטען כי זו חובה לאומית לאנוס נשים. עו"ד אל ווחש הופיע ב-19 באוקטובר בתכנית אקטואליה בערוץ "אל אסמה" המשודר בלווין ושיתף את דעותיו בנוגע להצעת חוק בנושא הזנות. במהלך הדיון הסוער טען עורך הדין שנשים שלובשות ג'ינס קרוע או בגדים שחושפים את גופן למעשה מזמינות גברים שיטרידו אותן ואז הוסיף שכשהוא רואה בחורה כזו יש "חובה פטריוטית להטריד אותה מינית וחובה לאומית לאנוס אותה".

ראש המועצה הלאומית לנשים, ד"ר מיה מורסי, גינתה את דבריו, אותם הגדירה כ"הזמנה ועידוד לאונס" ואמרה שהם עומדים בניגוד לחוקה המצרית המגינה על נשים ממעשי אלימות. היא מסרה שהמועצה הגישה תלונה לתובע הכללי נגד עורך הדין והערוץ בו שודרו הדברים, כמו גם למועצה הרגולטורית של התקשורת, בטענה שאסור לאמצעי התקשורת לתת במה לאנשים המעודדים אלימות נגד נשים. עורך הדין נידון לשלוש שנות מאסר ונקנס ב-20 אלף לירות מצריות (1,125 דולר).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עורך הדין המצרי נביה אל ווחש נכלא ל-3 שנים/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני מעצרו, עו"ד אל ווחש סיפר שספג ביקורת רבה ברשת החברתית וטען שמטרתו הייתה למעשה לדרוש ענישה קשה יותר נגד גברים שמטרידים מינית נשים. "על הנשים לכבד את עצמן כדי שאחרים יכבדו אותן. שמירה על המוסר חשובה יותר משמירה על הגבולות" הוא אמר. עו"ד אל ווחש כבר עורר סערה בעבר בעקבות התבטאויותיו הקיצוניות כשהגדיר עצמו "אנטישמי גאה", הכחיש את השואה ואמר: "אם אראה ישראלי, אהרוג אותו".

עוד באותו נושא

עו"ד מצרי: זו חובה לאומית לאנוס נשים שלובשות ג'ינס קרוע

לכתבה המלאה
ג'יג'י חדיד לובשת ג'ינס קרוע. אינסטגרם, צילום מסך
הדוגמנית ממותא ערבי ג'יג'י חדיד עם גינס קרוע/צילום מסך, אינסטגרם
  • עוד באותו נושא:
  • מצרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully