וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוער בכנסת, סוער בתחזית: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

5.12.2017 / 14:00

מעצרים נוספים בפרשת ח"כ דוד ביטן, טורקיה נגד הכוונה להעביר את שגרירות ארה"ב בישראל לירושלים, הנכים מתקוטטים בועדת הרווחה בכנסת, גינוי לרצח החייל בערד בידי צעירים בדואים ואיזה סופגניות תטעמו השנה?

צילום: אבי כהן, רוני כנפו, יותם רונן, שי מכלוף,רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשת הילה קובו:

פרשת ביטן עדיין בכותרות - מעצרים נוספים ורעייתו של חבר הכנסת שנחקרה ונשאלה מהיכן הגיעו שני מיליון שקלים לחשבון הבנק שלה. דניאל דולב הכתב לענייני משפט הוסיף פרטים מבית המשפט בראשון לציון.

ביטן עצמו מכחיש כי בכוונתו להתפטר בעקבות האירועים. יקי אדמקר הכתב בכנסת דווח.

הנשיא טראמפ דחה הלילה את ההחלטה להעברת השגרירות לירושלים, האיומים כבר נשמעים מכיוון טורקיה והסעודים. עמרי נחמיאס הכתב בוושינגטון ואבי יששכרוף הפרשן לענייני ערבים עם הפרטים.


בפעם השנייה בתוך פחות משבוע דיווחים בסוריה על תקיפה ישראלית של בסיס צבאי סמוך לדמשק, בסוריה מדווחים שטילי נ"מ יירטו כמה מהטילים.

מהומה בוועדת הרווחה של הכנסת: נציגי הנכים התפרעו . דנה ירקצי כתבת הרווחה עם הדיווח.

יממה אחרי שהותר לפרסום ששני בדואים תושבי הנגב נעצרו בחשד לרצח סמל רון קוקיא ז"ל, מגיע הגינוי החריף. יניר יגנה הכתב בדרום הוסיף פרטים.

נתוני הגיוס של התיכונים מתפרסמים היום. מהפך בקטגוריית העיר הקרבית ביותר- ראש העין הדיחה את מודיעין מהפסגה . הישיבות והתיכונים הדתיים בראש.
עמיחי שיקלי ,ראש המכינה הקדם צבאית תבור, שיש לה את נתוני הגיוס הגבוהים ביותר בארץ ביחידות קרביות, פיקוד וקצונה התראיין באולפן.

סערת ההטרדות המיניות בהוליווד לא נרגעת: הפעם זה הבימאי בריאן סינגר מי שעשה את "החשוד המיידי" ואת סרטי "אקס-מן". אבנר שביט מבקר הקולנוע של וואלה תרבות על הסערה וגם עם המשך ההצלחה של פאודה.

אחרי ימים של שרב, החורף חוזר: טל שמאי, חזאי חדשות עשר עם מה שצפוי בימים הקרובים.



הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully