וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביטן לוואלה! NEWS: "אני עוד בתפקיד - לא הלכתי לשום מקום"

5.12.2017 / 12:47

יו"ר הקואליציה הזים את השמועות לפיהן הוא מתכונן לפרוש מתפקידו, ואמר: "אני מרגיש מצוין. תמיד הייתי רגוע, וגם עכשיו וגם בעוד חודש". לדבריו, "אני סומך על המשטרה וגם על החקירה"

צילום: רוני כנפו, עריכה: שניר דבוש

יו"ר הקואליציה דוד ביטן הזים היום (שלישי) את השמועות על פרישתו מהתפקיד בעקבות החקירה המתנהלת נגדו, ואמר על הח"כים שמתכוננים להחליפו: "זה טבעי בפוליטיקה. אנשים מנצלים מצבים. אבל אני פה ולא הלכתי לשום מקום".

בשיחה עם וואלה! NEWS, נשאל אם שב לתפקד כרגיל, וענה: "למה לא?", הוא הוסיף: "היו לנו אתמול בעיות אחרות שלא קשורות לקואליציה, הרבה מאד שרים וח"כים היו בפורום סבן, ואני לא מבין מה יש להם לעשות שם כל שנה. הם היו צריכים לבוא ב-19:00. אם הייתי מביא חוקים ב-16:00 לא היה לנו רוב".

לשאלה מי ינהל את הקואליציה ביום רביעי, אמר: "יש לנו בסך הכול עשרה סעיפים, אל תדאג. נסתדר. יהיה בסדר". עוד אמר: "אני מרגיש מצוין. תמיד הייתי רגוע וגם עכשיו וגם בעוד חודש". לדבריו, "כשיהיה לי מה להגיד אני יודע לעשות את זה לבד. אני סומך על המשטרה גם החקירה".

דוד ביטן בכנסת 4 בדצמבר 2017. נועם מושקוביץ, מערכת וואלה! NEWS
ביטן/מערכת וואלה! NEWS, נועם מושקוביץ

ביטן נחקר שלשום במשך יותר מ-13 שעות במשרדי להב 433 בחשד לעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים. הוא צפוי להיחקר פעם נוספת בהמשך השבוע. אתמול הגיע ביטן לדיונים בכנסת. לשאלה אם הוא מתכוון להמשיך כרגיל, ענה ביטן בחיוב, ולשאלה אם הוא עומד להתפטר, אמר כי "לא יודע מי המציא את זה, גם לא יודע מי יכול להוציא הודעה כזאת. הייתי בחדר החקירות, אז אני לא יודע ממי זה יצא".

הבוקר הותר לפרסום כי אשת חבר הכנסת הבכיר, שנעצרה ביום ראשון במסגרת חקירת פרשת השחיתות בעיריית ראשון לציון, היא חגית ביטן - אשתו של ביטן. היא תושאלה לגבי שני מיליון שקלים שהתגלו בחשבונה. בית משפט השלום בעיר שחרר אותה לחמישה ימי מעצר בית.

עורך דינה של ביטן מסר השבוע כי "כל המעצר הזה בא להפעיל לחץ על בעלה". עד כה נחקרו בפרשה 23 חשודים, בהם ראש עיריית ראשון לציון דב צור שנחשב לחשוד מרכזי בפרשה, ארז מוסצ'ו, יזם ואיש נדל"ן וחבר קרוב של צור, בכיר בעיריית תל אביב וחוסאם ג'רושי בכיר בארגון פשע. הלילה נעצר חשוד נוסף בפרשה ובשעות הבוקר עוכבו שני מקורבים לביטן ושני עבריינים נוספים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • דוד ביטן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully