וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב חיפה נאשם שהטריד אישה שהכיר בפייסבוק - והתחזה אליה

4.12.2017 / 20:38

גבריאל סוואק מואשם כי הטריד אישה שהכיר דרך פייסבוק, לאחר שלא נענתה לחיזוריו. על פי כתב האישום יצר סוואק חשבונות פיקטיביים בפייסבוק ובאתרי היכרויות, דרכם המשיך לפנות אל המתלוננת המתלוננת ופרסם את פרטיה

תיירת מצלמת סלפי פייסבוק. Shutterstock, מערכת וואלה! NEWS
יצר חשבונות פקטיביים של המתלוננת בפייסבוק/מערכת וואלה! NEWS, Shutterstock

פרקליטות מחוז המרכז (פלילי) הגישה לאחרונה לבית משפט השלום ברחובות כתב אישום כנגד גבריאל סוואק, תושב חיפה כבן 30, בגין הטרדת אישה שהכיר בפייסבוק - בין היתר על ידי פתיחת חשבונות פיקטיביים על שמה באתרי היכרויות וברשת החברתית, פרסום מספר הטלפון שלה וניהול שיחות עם גברים שונים.

לפי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד נתנאל בוג'ו, באוגוסט 2013 הכיר סוואק בפייסבוק את המתלוננת, והשניים החלו להתכתב. בהמשך הודיעה לו כי היא לא מעוניינת בקשר איתו, מה שהוביל לסדרת הטרדות שנמשכה כשנתיים. לפי הפרקליטות, סוואק שלח למתלוננת הודעות רבות, הגיע למקום עבודתה למרות שאמרה לו כי היא לא מעוניינת בכך, ואף פתח חשבונות פייסבוק פיקטיביים שבאמצעותם פנה למכרים שלה.

עוד בוואלה NEWS:
"עשה קרקס מהשופטת": מחדל בריחת הדורס ללבנון לא מרפה ממשפחת כץ
עשרות הפגינו נגד משרד הרווחה: "תפיסת עולם חשוכה נגד להט"בים"
הכלבת מתפשטת מערבה: תנים נגועים אותרו ביקנעם ובדרום הכרמל

עוד נטען בכתב האישום כי לאחר שהמתלוננת חסמה את הפרופיל העיקרי של סוואק, הוא פתח פרופיל חדש ופנה אליה באמצעותו, מה שהוביל אותה להגשת תלונה נגדו. סוואק הוזהר על ידי המשטרה כי מעשיו מהווים הטרדה ושעליו להימנע מיצירת קשר עם המתלוננת, והתחייב שלא לעשות זאת. בשלב הבא, הוא פתח חשבון פיקטיבי באתר היכרויות ובו הופיעה תמונתה של המתלוננת בבגד ים. באמצעות החשבון הוא התכתב עם עשרות גברים, הציג את עצמו בתור המתלוננת, ואף מסר להם את מספר הטלפון שלה - בשל כך קיבלה עשרות פניות.

סוואק גם יצר חשבון פייסבוק פיקטיבי נוסף של המתלוננת אליו צירף אלבום ובו 59 תמונות שלה בבגד ים. האלבום נשא את שמה לצד כינוי גנאי. בהמשך יצר שלושה פרופילים פיקטיביים נוספים באתרי היכרויות ופנה דרכם למתלוננת, חרף התחייבויותיו שלא לעשות כן. סוואק מואשם בהטרדה מינית, פגיעה בפרטיות, ניסיון לפגיעה בפרטיות והתחזות לאדם אחר.
פרקליטו, עו"ד אלי כהן, מסר: "בתום קריאת מלוא חומר הראיות, אוכל להתייחס ברצינות למצבו של מרשי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully