וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עשה קרקס מהשופטת": מחדל בריחת הדורס ללבנון לא מרפה ממשפחת כץ

4.12.2017 / 19:01

רינה כץ פרץ, אלמנתו של אסף כץ שנהרג יחד עם אמו בתאונת הדרכים בצומת כברי לפני כשנה, מתקשה להתמודד עם בריחתו של הנהג הפוגע ג'אהד סאלח ללבנון. "מה ביקשתי, שיעצרו אותו?"

עריכה: יוס אלטר

בבית המשפט המחוזי בחיפה הופיעה הבוקר (שני) פרקליטות המחוז לדיון שהיה אמור להיות דיון הוכחות נוסף במשפטו של ג'האד סאלח בן ה-39, המואשם בהריגתם של אם ובנה בהתנגשות חזיתית בצומת כברי באוקטובר אשתקד - זאת כשנהג תחת השפעת סמים. אלא שכפי שנחשף בוואלה!NEWS, סלאח ברח מהארץ ללבנון. בצה"ל אישרו את הדברים.

מכתב האישום עולה כי סאלח הגיע לצומת במהירות מופרזת ועקף על השול הימני קטנוע שנסע לפניו. אסף כץ, תושב גנתון בן 42, נהג ברכב שבא מולו מכיוון נהריה. לצדו ישבה אשתו רינה. ברכב היו גם אמו רחלה, תושבת חיפה בת 81, שישבה מאחור עם בנו, זיו, בן השנתיים שלמרבה המזל לא נפגע. בקילומטר השלישי מהצומת איבד סאלח שליטה על רכבו, סטה ימינה, פגע במעקה בטיחות, סטה לנתיב הנגדי תוך חציית קו לבן והתנגש חזיתית ברכבו של כץ, שנהרג במקום. גם מותה של האם נקבע בזירת התאונה.

עוד בוואלה NEWS:
מחדל ידוע מראש: הרג משפחה והצליח להימלט ללבנון כפי שאיים
דמי חסות והשתלטות על מכרזים: זהו העבריין שחשוד בסיוע לביטן
פרקליט המדינה הורה על בדיקת הטענות נגד השגריר באו"ם דנון

אסף כץ, תושב גינתון שליד רמלה, נהרג יחד עם אמו רחל בתאונה ליד נהריה. -, מערכת וואלה! NEWS
בתאונה נהרגו אסף/מערכת וואלה! NEWS, -

משטרת נהריה הודיעה לפני כחודש לבית המשפט המחוזי בחיפה כי אינה מצליחה לאתר את סאלח וכי משפחתו מוסרת שחצה את הגבול צפונה. גורם בטחוני אישר את הפרטים. מתחקיר וואלה! NEWS עולה כי צבא לבנון כבר הודיע כי סאלח חצה את גדר המערכת אל לבנון ביום ראשון, 22 באוקטובר, כשהוא בדרכו לכפר הולדתו עייתא א-שעב, סמוך לעיירה בינת ג'בל. אביו אחמד היה קצין בצבא דרום לבנון, והמשפחה עברה להתגורר בישראל עם נסיגת צה"ל מרצועת הביטחון בשנת 2000.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
פרשת ג'האד סאלח- תיעוד: משפחת כץ התעמתה עם נציג פרקליטות מחוז חיפה. אתר רשמי
הדיון בבית המשפט, היום/אתר רשמי

למרות המידע כי לסאלח משפחה בלבנון, לא ביקשה התביעה את מעצרו במהלך המשפט. התביעה לא ביקשה גם חלופת מעצר באמצעות מעצר בית או פיקוח הדוק. עמדתם לא השתנתה, גם לא נוכח אמירתו של סאלח לשופטת רונית בש במהלך דיון כי "יכול להיות שאני אעזוב את הארץ". בדיון הבוקר ביקש התובע עו"ד ענאן גנאם דחייה "כדי לבדוק את הפרטים" בטרם יחלו ההליכים. השופטת בש הורתה לפרקליטות להעביר בקשה מסודרת עד ה-11 בדצמבר, אחריה תמסור את החלטתה.

ג'האד סאלח בן ה-39 נהג העומד לדין בגין תאונה בה הרג שני אנשים בהיותו תחת השפעת סמים אשר נמלט ללבנון. -, מערכת וואלה! NEWS
"הודיע כי יברח מהארץ", ג'האד סאלח/מערכת וואלה! NEWS, -

רינה כץ פרץ, אלמנתו של אסף, שנפצעה קשה בתאונה הביעה כעס על הטיפול בתיק: "אני כואבת וכועסת, ובעיקר מאוכזבת מהמדינה ומודאגת מההתנהלות שבה שיקרו אותנו והוליכו אתי שולל", אמרה והוסיפה: "התובע במשפט ביקש ממני להתנהג 'באצילות', לגלות איפוק ולסמוך על המערכת וכל זאת בעת שהנאשם מתכנן את בריחתו. מה ביקשתי? שיעצרו אותו? השופטת שומעת את האיש שעושה ממנה קרקס בדיון ומפנה אותי לתובע שבגדול אומר 'יהיה בסדר', והרי התוצאה".

רינה פרץ אלמנתו של אסף כץ שנהרג בתאונה. -, מערכת וואלה! NEWS
"מרגישה שהוליכו אותי שולל", רינה כץ פרץ ובעלה אסף/מערכת וואלה! NEWS, -

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully