וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ דוד ביטן הגיב לראשונה: "ממשיך כרגיל"; נתניהו ביקר בלשכתו

4.12.2017 / 14:47

יו"ר הקואליציה הגיע לכנסת, לאחר שנחקר אתמול יותר מ-13 שעות, וזכה לביקור של רה"מ בלשכתו. הוא חשוד בפרשת השחיתות בראשל"צ בעבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים. היום הותר לפרסום כי חוסאם ג'רושי הוא חבר ארגון הפשיעה שנעצר בחשד שסייע לביטן בחובותיו בשוק האפור

צילום: רוני כנפו, ניב אהרונסון, יותם רונן עריכת וידאו:ניר חן

ממשיך כרגיל, ולא מתפטר. יו"ר הקואליציה דוד ביטן הגיע היום (שני) לכנסת לאחר שנחקר אתמול במשך יותר מ-13 שעות במסגרת פרשת השחיתות בראשון לציון. כשנשאל אם הוא ממשיך כרגיל, ענה ביטן בחיוב.

לשאלה אם הוא עומד להתפטר, כפי שדווח אתמול, אמר "אני לא יודע מי המציא את זה, גם לא יודע מי יכול להוציא הודעה כזאת. הייתי בחדר החקירות אז אני לא יודע ממי זה יצא". עוד הוסיף כי "חקירות זה לא נעים אבל אני לא מתכוון להתפטר מהכנסת". ביטן חשוד בעבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים. ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר בלשכתו של יו"ר הקואליציה, והשניים שוחחו.

המשטרה עצרה הבוקר ארבעה מעורבים נוספים בפרשה. בין המעורבים, נבחר ציבור בכיר בעיריית תל אביב, בכיר בעולם הפשע וקבלן. הבכיר מעולם הפשע שימש ככל הנראה צינור להלבנת כספים שהועברו לביטן באמצעות עסק להחלפת כספים.

עוד בוואלה! NEWS:
אחרי יותר מ-13 שעות: הסתיימה חקירתו של ח"כ דוד ביטן בלהב 433
חובות לשוק האפור ומחטף מתחם האירועים: החשדות נגד דוד ביטן
הצעה בקריסה: קריאות בליכוד לדחות את ההצבעה על "חוק ההמלצות"

חשוד בקבלת שוחד- ח"כ דוד ביטן מהליכוד בתגובה ראשונה לאחר 
החקירות בלהב 334: "ממשיך כרגיל". רוני כנפו
דוד ביטן הגיע לכנסת, היום/רוני כנפו

הקבלן הבכיר עובד בחברת בנייה יזמית שמשמשת גם כחברת ביצוע, ובעליה היו בקשרים הדוקים עם בכירי עיריית ראשון לציון. כדי לקדם את החקירה, מנסים השוטרים לגייס שני עדי מדינה, כשלפחות אחד מהעדים הפוטנציאליים זומן מספר פעמים למשרדי להב 433. כמו כן, הותר לפרסום כי הבכיר בארגון הפשיעה שנעצר אתמול הוא חוסאם ג'רושי, שמעצרו הוארך עד יום חמישי, בחשד לסייע לביטן לכסות את חובותיו בשוק האפור.

פרקליטיו של ג'רושי, עורכי הדין בראנסי נדיר ואורי בר עוז, מסרו כי הוא מכחיש את כל העבירות המיוחסות לו, וכל קשר לביטן. "החשוד אינו בכיר בארגון פשיעה ומעולם לא הורשע בעבירות של ארגון פשיעה. מדובר באדם עם עבר פלילי מינורי, בעבירה של הפרעה לשוטר במילוי תפקידו, והוא מכחיש כל קשר לעבירות שיוחסו לו".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ח"כ דוד ביטן, מהליכוד תועד מחוץ לביתו לאחר 31 שעות חקירה במשרדי להב 334. ניב אהרונסון
ביטן מחוץ לביתו, הבוקר/ניב אהרונסון

סנגורו של הבכיר בעיריית תל אביב, עורך הדין אריה שרעבי, מסר כי "הוא לא יודע מה רוצים ממנו. הוא מעולם לא עבר עבירה פלילית, והוא מופתע. בחמש וחצי לפנות בוקר, לפני שפקח עיניו, לקחו אותו לחקירה. אני לא מבין מה בער כל כך. כל הקשר שלו עם ביטן היה ידידותי בלבד, שניהם משתייכים לאותו זרם פוליטי. הוא לא יודע מה רוצים ממנו, אין לו שום קשר לפרשה". אחרי שבע שעות חקירה שוחרר הבכיר בתנאים מגבילים.

(עדכון ראשון 13:30)

פרשת השחיתות בראשון לציון – החשודים הבולטים (מעודכן). -, מערכת וואלה! NEWS
פרשת השחיתות בראשון לציון – החשודים הבולטים (מעודכן)/מערכת וואלה! NEWS, -

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully